loading...
akhbar tecnolozh8
saqar بازدید : 28 پنجشنبه 14 اسفند 1399 نظرات (0)
فیس بوک همواره در معرض انتقادات متعدد بوده است. این شبکه اجتماعی از زمان افای اطلاعات گسترده در همکاری با بنیاد کمبریج انالیتیکا و سپس در جریان فعالیت ترول های مشکوک روسی حین انتخابات ریاست جمهوری ایالات متحده، در کانون توجه منتقدان قرار داشته است. اما به نظر می رسد این بار موضوع جدی تر از همیشه است چرا که پای ایلان ماسک مدیرعامل تسلا نیز به جریان باز شده است.

به گزارش انتخاب، در شرایی که دونالد ترامپ رئیس جمهور ایالات متحده، کاندید شدن مدیرعامل فیس بوک؛ مارک زاکربرگ برای تصدی مقام ریاست جمهوری را چندان عجیب نمی بیند، بسیاری از افراد دیگر معتقدند فعالیت های مجازی فیس بوک کنترل نشده و فاقد مرزهای قانونی هستند.

 

یکی از برجسته ترین منتقدان زاکربرگ و فیس بوک را  می توان کمدین، نویسنده و بازیگر؛ ساشا بارون کوهن دانست. در واقع ، سخنرانی قدرتمند او در ماه نوامبر درباره فیس بوک به عنوان "بزرگترین دستگاه تبلیغاتی تاریخ"  صحبت کرد و سخنرانی او به سرعت در فضای مجازی منتشر شد.

 

چهارشنبه گذشته ، وی با عصبانیت توئیت کرد:"ما اجازه نمی دهیم که 1 نفر برای 2.5 میلیارد نفر  درباره وضعیت آب تصمیم گیری کند. ما اجازه نمی دهیم که یک نفر کنترل برق را برای 2.5 میلیارد نفر کنترل کند.  اما چرا ما به 1 نفر اجازه می دهیم اطلاعات دیده شده توسط 2.5 میلیارد نفر را کنترل کند؟ فیس بوک باید توسط دولت ها تنظیم شود ، نه توسط یک امپراتوری تک نفره."

 

 

اما ماجرا وقتی جدی تر شد که ایلان ماسک بنیانگذار تسلا نیز در حمایت از ساشا کوهن، هشتگ پاک کردن فیس بوک را منتشر کرد. ممکن است با خواندن این پیام ایلان ماسک بگویید او همیشه عقاید خود را به راحتی بیان می کند و این که در فضای مجازی به فیس بوک حمله کند چندان حدی و مهم نیست. اما این نخستین بار نیست که ماسک به فیس بوک حمله می کند و به عبارتی مننتقد فیس بوک است. او از سال 2018 صفحات اصلی شرکت های خود در فیس بوک را حذف کرده است.

https://www.beytoote.com/computer/technews/banews66769.html

saqar بازدید : 30 چهارشنبه 13 اسفند 1399 نظرات (0)

مزایای VOIP نسبت به سانترال

مزایای VOIP نسبت به سانترال در این نوشتار سوژه بررسی برای شما عزیزان می باشد. با پیشرفت روزانه علم و فناوری و با پدید آمدن تکنولوژی VOIP رفته رفته استفاده از سانترال های قدیمی جای خود را به سیستم VOIP داده است، چرا که امکانات و قابلیت های بیشماری در سیستم VOIP هستی دارد که مرزهای فیزیکی را از بین اسیر است و به شما مزایای VOIP نسبت به سانترال این قابلیت را می دهد که در هر کجا دسترسی به اینترنت را داشته باشید بتوانید از تلفن داخلی خویش و تمامی امکانات آن سهم ببرید.

 

۱ـ نصب و تاسیس راحت :

سیستم های voip حائز رابط کاربری بر اساس وب هستند.این بدان معنی است که تمامی تنظیمات سستم تلفنی از طریق وب انجام می گیرد. اما سیستم سانترال حائز نرم انگیزه ها ویژه خود هستند و یا از طریق شماره گیری کدهای ویژه از روی تلفن تنظیم می شوند. که این مساله باعث دشوار شدن پیشه می گردد.

 

۲ـ کاهش خرج ها :

از طریق سیستم voip می نا مکالمات بین المللی و بین شهری از طریق خطوط دیتا همانند اینترنت و یا شبکه های WAN بین شعب یک سازمان اتمام عدل و این پیشه با هزینه ی بسیار مختصر انجام می شود.

 

۳ـ عدم بیچارگی به کابل کشی:

یکی از مزایای این سیستم تلفنی نسبت به سانترال عدم احتیاج به کابل کشی مجدد برای آن می باشد و می توانید از کابل شبکه ای که به کامپیوتر خود متصل کرده اید به صورت اشتراکی برای تلفن نیز استفاده نمایید.

 

۴ـ عدم محدودیت در برند خاص برای دستگاه های تلفن :

در سیستم های سانترال جهت آسانی در کار و عدم برپایی سخت بیشتر از برند همانند سیستم سانترال بهره‌گیری می شود. اما voip این محدودیت را از بین اسیر است و می توانید از همگی برندها استفاده نمایید.

 

۵ـ توسعه نامحدود :

در سستم voip شما می توانید شمار کاربران را افزایش دهید و این پیشه با افزودن Gateway مناسب اتمام می گیرد.

 

۶ـ سهولت در پیشه :

استفاده از تلفن های IP بر اساس استاندار SIP بسیار ساده است.

 

۷ـ جابه جایی راحت درونی ها :

در سیستم های سانترال زمانی که یک شرکت میز کار کارمند خود را تغییر می عدل جابه جایی درونی کاری دشوار و زمان بر بود اما در سیستم voip این پیشه فقط با بردن دستگاه تلفن به میز جدید امکان پذیر است.

 

۸ـ افزایش بازدهی از راه ارائه بهتر خدمات به مشتریان:

شما می توانید به راحتی سیستم VOIP خویش را به نرم افزارهای مالی و فروش متصل نمایید الی بدین ترتیب بتوانید مشتریان خود را بصورت تلفنی (از شیوه IVR) در جریان قراردادها و میزان تراکنش مالی و هر دیتا ی دیگری که باره بیچارگی آن اشخاص است به چهره مجزا بگذارید.

 

۹ـ دورکاری :

یکی از مزایای مهم این سیستم استفاده از آن از راه دور می باشد به این چهره که  اشخاص در خانه خویش کلیه امور خویش را سپریدن دهند. سیستم VOIP در این قسمت بسیار فعال عمل می کند. یعنی می تاب به راحتی، داخلی تلفن شخص را در منزلش فعال کرد و بدین ترتیب کسان می توانند به کلیه تماس های وارده به درونی خود، همانطور که پشت میز کارشان هستند، پذیرش دهند. این یکتا از مزیت های پروتکل SIP می باشد که کلیه تماس ها در تمام نقاط جهان قابل دریافت می باشند.در بالا قسمت از مزایای VOIP نسبت به سانترال برای شما عزیزان بیان گردید که براساس دربایستن هر سازمان و یا کمپانی این امکانات و مزایا میتوانند بیشتر و پررنگ تر باشند. امروزه در اکثر سازمان های بزرگ در مملکت یا سیستم تلفنی به VOIP تغییر مکشوف و یا در حال تغییر میباشد.برای تغییر و یا نصب سیستم تلفنی سازمان و یا شرکت خویش می توانید از راه لینک تماس با ما با کارشناسان این شرکت در پیوستگی باشید. برای عزیزانی که به VOIP علاقه مند شده اند خواندن نوشتار VOIP چیست ؟ و نحوه تاسیس سرویس VOIP پیشنهاد می شود.

saqar بازدید : 30 چهارشنبه 13 اسفند 1399 نظرات (0)
مهندس سابق شرکت آمازون یک برنامه به نام "MeowTalk" ساخته است که صدای گربه‌ها را ترجمه می‌کند.

به گزارش ایسنا به نقل از آی ای، درک و فهمیدن گربه‌ها، سگ‌ها و نوزادان می‌تواند یک چالش باشد، اما مطمئناً وقتی آنها چیزی را بخواهند یا به آن احتیاج داشته باشند، آن را هر طوری شده به ما اعلام می‌کنند، حتی اگر ما متوجه آن نشویم.

 

اکنون "خاویر سانچز" یکی از مهندسان سابق شرکت آمازون که روی دستیار صوتی هوشمند این شرکت موسوم به "الکسا"(Alexa) کار می‌کرد و اکنون در شرکت "Akvelon" مدیر پروژه است، از برنامه جدیدی به نام "MeowTalk" رونمایی کرده است که ممکن است به شما در درک صدا و اعلام نیاز گربه‌ها کمک کند.

 

"خاویر سانچز" برای ساخت این برنامه پس از تماشای یک مجموعه به نام "زبان مخفی گربه‌ها" الهام گرفت.

 

او با خودش فکر کرد که می‌تواند از تجربه کار بر روی "الکسا" برای توسعه این برنامه استفاده کند و پس از انجام تحقیقات، به همراه تیمش دریافتند که گربه‌ها تقریباً ۹ آوا یا صدا دارند.

 

این تیم براساس این احساسات و پیامهای اساسی گربه‌ها، برنامه "MeowTalk" را برای سیستم‌های عامل iOS و اندروید ساخت.

 

کاربران با این برنامه می‌توانند طیف وسیعی از احساسات گربه‌ها را از "من گرسنه‌ام" تا "من خوشحالم" ترجمه کنند. این برنامه به کاربران امکان می‌دهد صدای "میو" گربه خود را ضبط و آن را ترجمه کنند.

https://www.beytoote.com/computer/technews/banews77192.html

saqar بازدید : 31 چهارشنبه 13 اسفند 1399 نظرات (0)
یوتیوب گوگل مشکلی که به قطعی جهانی دسترسی به این سرویس ویدیویی منجر شده بود را برطرف کرد.

به گزارش ایسنا، وب سایت DownDetector که موارد قطعی و از دسترس خارج شدن سرویسهای اینترنتی را مونیتور می کند، اعلام کرد حدود ۲۸۶ هزار مورد گزارش از کاربرانی که اواخر روز چهارشنبه قادر به دسترسی به یوتیوب نبودند، دریافت کرده است.

 

این مشکل باعث شده بود کاربران نتوانند در یوتیوب فیلم مشاهده کنند و بیشتر در آمریکا، قسمتهایی از اروپا، آمریکای جنوبی و استرالیا گزارش شده بود.

https://www.beytoote.com/computer/technews/banews77160.html

saqar بازدید : 33 سه شنبه 12 اسفند 1399 نظرات (0)

پخش کننده های ویدئوبازی هادستورالعمل هاسازهااینترنتجهت یابی

В закладки

ایستگاه کاری ویندوز را از راه شبکه بوت کنید. پیکربندی WTware برای راه اندازی پایانه از طریق شبکه. پایانه های بی دردسر. پیوستگی تنها برای اعضا در دسترس است

با به کارگیری Preboot Execution Environment (PXE) ، می توانید فایل های بوت را در یک پوشه آوش نت در رایانه دیگری در شبکه قرار دهید و سپس با استفاده از این فایل ها کامپیوتر را بوت کنید. شما باید دشوار شغل کنید ، اما این کار راحت تر از راه اندازی مجدد از دیسک است.

 

برای آغاز ، شما به یک رایانه فعال با دسترسی به اینترنت نیاز دارید. کیت نصب خودکار Windows (WAIK) را نصب کنید که می تواند از http://go.microsoft.com/fwlink/؟LinkIdu003d136976 به صورت مجانی بارگیری شود. از منوی شروع ، خط پروانه Windows PE Tools را باز کنید و اگر در حال نصب 32 بیتی هستید نسخه ویندوز 7 ، عدد گیری کنید

 

copype.cmd x8b C: \ خروجی

یا ، برای نسخه 64 بیتی (x64) ،

 

copype.cmd amd64 C: \ خروجی

و Enter را خپگی دهید. فایل دسته ای به طور خودکار پا خروجی C: \ را برپایی می کند. پس از کپی کردن پرونده ها ، پروانه پایین را برای نصب تصویر Preinstallation Environment (PE) Windows تایپ کنید:

 

imagex / mountrw C: \ output \ winpe.wiro 1 C: \ output \ mount

بعد ، Windows Explorer را مفتوح کنید و یک پوشه gudfold در تو c: \ output named boot برپایی کنید همه پرونده ها را از C: \ output \ mount \ Windows \ Boot \ PXE در پوشه جدید C: \ output \ boot کپی کنید. سپس تصویر PE Windows را جدا کنید:

 

imagex / unmount C: \ output \ mount

فایل boot.sdi را از پوشه نصب WAIK در پوشه C: \ output \ boot کپی کنید. اگر نسخه 32 بیتی ویندوز 7 را نصب می کنید ، boot.sdi را از C: \ Program Files \ Windows AIK \ Tools \ PETools \ x86 \ boot و اگر نسخه 64 بیتی (x64) دارید ، آن را از C: \ Program بردارید. Files \ Windows AIK \ Tools \ PETools \ amd64 \ boot.

 

به پنجره خط فرمان برگردید و پرونده winpe.wim را در پوشه boot کپی کرده و اسم آن را به boot.wim تغییر دهید:

 

بستر C: \ output \ winpe.wim c: \ output \ boot \ boot.wim

 

پس از آن ، چند اجازه دیگر برای برپایی فایل Boot Configuration Data (BCD) با به کارگیری bcdedit.exe باقی باقیمانده است ، همان ابزاری که برای برپایی بوت دوگانه استفاده می شود. تنها کافیست makebcd.bat را از http://files.creativelement.com/annoyances/makebcd.bat بارگیری کنید و آن را بر روی کامپیوتر شخصی خود اجرا کنید. برای کپی و چسباندن GUID ، در هر کجای پنجره Command Prompt کلیک راست کنید ، علامت گذاری را انتخاب کنید ، متن را در پرانتزهای فرفری بالای فرمان انتخاب کنید ، سپس Enter را بزنید تا متن کپی شود. مجدد کلیک راست کنید ، گزینه Paste را برای چسباندن متن گزینش کنید و برای پیوستگی Enter را فشار دهید. اگر همه چیز مرتب باشد ، پیام عملیات با کامیابی اتمام شده ظاهر می شود.

 

مرحله پایان نصب یک برنامه سرور Trivial File Transfer Protocol (TFTP) مثل Tftp32 است لغایت رایانه بتواند برای بازیابی پرونده های بارگیری به یک کامپیوتر شخصی متصل شود. Tftp32 را نصب کنید و tftpd32.exe را اجرا کنید. روی مرور کلیک کنید ، پوشه C: / output را گزینش کنید و OK را کلیک کنید لغایت فهرست کنونی تنظیم شود. بعد ، سرور DHCP سرور را انتخاب کنید ، روی راهنما کلیک کنید و قسمتهای زیر دستورکار ها را پر کنید. در تقدیر Boot file ، boot را تایپ کنید. sdi سپس اندوخته را کلیک کنید.

 

پس از پیکربندی سرور PXE ، باید تاسیس شبکه PXE را در تنظیمات BIOS رایانه خویش فعال کنید. شما به اسم میزبان و آدرس IP کامپیوتر ای که به عنوان سرور PXE عمل می کند ، بیچارگی دارید.

 

ما به شما گوشزد می کنیم که کوشش برای تکرار اقدامات مؤلف ممکن است منجر به از بین رفتن ضمانت تجهیزات و حتی ویرانی آن شود. این مطالب تنها برای اهداف اطلاعاتی ارائه شده است. اگر می خواهید مراحل شرح دیتا شده در زیر را تولید کنید ، اکیداً به شما توصیه می کنیم حداقل یک بار نوشتار را با دقت لغایت پسین بخوانید. ویراستاران 3DNews هیچ مسئولیتی در قبال عواقب احتمالی ندارند.

 

پیش از این ، ما قبلاً با روند استقرار گسترده تصویر به فرجام دریافتی در شبکه آشنا شده ایم. هارد دیسک با ویندوز 7 از پیش نصب شده در یک سررسید در بسیاری از ماشین آلات. برای این کار از یک بخش DRBL و Clonezilla استفاده کردیم. عیب کلیدی این رویکرد در عدم نرمش پذیری مرتبط با محدودیت اجباری به کارگیری همان گونه پیکربندی کامپیوتر های شخصی مشتری خفته است. با پروا به جستار تاسیس شبکه ، ما به ایجاد یک احیا کننده عمومی PXE پرداختیم. در این حالت ، هنگام راه اندازی ، رایانه شخصی یک تصویر زنده از یک سیستم عامل خاص را از سرور در RAM بارگیری می کند و با آن کار می کند.

 

به همین ترتیب ، ما می توانیم پیرامون قبل نصب ویندوز () را از طریق شبکه بارگیری نماییم ، پوشه مشترک را با فایلهای نصب سوار نماییم و نصب کننده را از آنجا اجرا کنیم. سرویس های اختصاصی Microsoft RIS یا WDS به روشی مانند پیشه می کنند ، با این هستی به Windows Server دربایستن دارند. در مورد تعداد کمی از ماشین های مشتری ، می توانید با مسیر حل های مجانی از پس حیات برآیید. ما نمونه ای از اجرای "کلاسیک" چنین طرحی را در عقیده خواهیم گرفت. احد از رایانه های حائز Windows Vista / 7 حائز DHCP / TFTP / SMB سرور است.

 

الزامات مشکل اسباب قبلاً در مطالب پیشین بحث شده است. با این هستی ، ما به طور خلاصه دوباره آنها را بازبینی خواهیم کرد. ابتدا ، تاسیس شبکه باید در BIOS همه کامپیوتر ها پرکار باشد. ثانیاً ، کل ماشین آلات باید به طور گذرا در یک شبکه محلی جداگانه ، ترجیحاً یک گیگابایتی همبسته شوند. به طور طبیعی ، پیکربندی آنها باید مطابق با ویندوز 7 32 بیتی باشد ، زیرا ما نصب این سیستم عامل خاص را بررسی خواهیم کرد. اما به طور کلی ، شیوه توصیف شده برای ویندوز ویستا نیز پسندیده است. شاید صحبت در باره G8 خیلی زود باشد.

 

باز هم به کیت نصب اتوماتیک ویندوز (WAIK) احتیاج داریم. تصویر ISO را بارگیری کنید ، آن را باز کنید یا آن را نصب کنید و این گردآور نرم اسباب را نصب کنید. در منوی اصلی ، را انتخاب کنید ویندوز مایکروسافت خط اجازه ابزارهای استقرار IK AIK. کنسولی در مقابل ما مفتوح می شود که در آن باید اجازه ذیل را وارد کنید:

 

Copype.cmd x86 C: \ WinPE

 

این پروانه در پوشه کپی می شود C: \ WinPE پرونده های باره دربایستن برای برپایی تصویر با یک محیط پیش نصب برای ویندوز 7 32 بیتی. برای نسخه 64 بیتی ، پارامتر را مشخص کنید amd64 بجای x86... بی درنگ پوشه دیگری را برپایی کنید: C: \ TFTP \ ، که ریشه سرور TFTP خواهد بود ، و در آن لیست ایجاد کنید بوت کردن... پرونده دوم پرونده های بوت را ذخیره می کند. برای گرفتن این موارد ، باید تصویر پایه Windows PE wim را نصب کرده و از آنجا کپی کنید.

 

Imagex / mountrw winpe.wim 1 mount mount copy mount \ Windows \ Boot \ PXE \ *. * C: \ TFTP \ Boot

 

 

 

فرمان دادن imagex تنها پرونده ها را از تصویر wim در زیر پوشه mount باز کنید. می توانید آنها را ویرایش کنید یا مثلاً موارد خود را اضافه کنید و سپس مجدد در یک بایگانی قرار دهید. کمی پس این پیشه را اتمام خواهیم داد ، اما در حال حاضر ، خط فرمان Deployment Tools را بسته و دوباره باز کنید ، یک فایل مهم سایر را کپی کرده و تصویر را پیاده کنید.

 

x86 \ boot \ boot.sdi C: \ TFTP \ Boot cd / d C: \ WinPE imagex / unmount mount را کپی کنید

 

 

 

بیایید پرونده را کپی کنیم winpe.wim لیست بندی C: \ TFTP \ Boot زیر نام چکمهویم و بیایید شروع به ایجاد یک منوی بوت ویندوز (BCD) کنیم.

 

کپی winpe.wim C: \ TFTP \ Boot \ boot.wim cd / d C: \ TFTP \ Boot bcdedit -createstore BCD

 

 

 

در ساده ترین حالت ، تنها باید پارامترهای دیسک RAM را مشخص کنیم.

 

Bcdedit -store BCD -create (ramdiskoptions) / d "Ramdisk options" bcdedit -store BCD -set (ramdiskoptions) ramdisksdidevice boot bcdedit -store BCD -set (ramdiskoptions) ramdisksdipath \ boot \ boot.sdi bcdedit -store bcdedit -store "PE Boot Image" / برنامه بارگذاری کننده برنامه

 

 

 

به خروجی واپسین دستوری که اجرا کرده اید توجه کنید. این دربرگیرنده GUID است که باید کپی و جایگزین شود  راهنما) در دستورات زیر

 

Bcdedit -store BCD -set (guid) systemroot \ Windows bcdedit -store BCD -set (guid) dethalter Yes bcdedit -store BCD -set (guid) winpe Yes bcdedit -store BCD -set (guid) osdevice ramdisk u003d \ Boot \ boot .wim، (ramdiskoptions) bcdedit -store BCD - گردآور (راهنما) دستگاه ramdisk u003d \ Boot \ boot.wim، (ramdiskoptions)

 

 

 

ابتدا کوشش کنید از یک تصویر تمیز ویندوز PE راه اندازی کنید. با این حال ، لازم است برخی تغییرات در آن ایجاد شود. ابتدا ممکن است به درایورهای کارت شبکه یا کنترل کننده درایو دشوار بیچارگی داشته باشید. در مرحله دوم ، خوب است که به چهره اتوماتیک به یک پوشه شبکه متصل شوید و نصب کننده را تاسیس کنید. دوباره کنسول WAIK را مفتوح کرده و تصویر بوت را سوار کنید.

 

Cd / d C: \ WinPE imagex / mountrw winpe.wim 1 نصب

 

برای اضافه کردن درایورها (البته به چهره * .inf و پرونده های مربوطه) ، از دستور پایین استفاده کنید:

 

Dism / image: mount / add-driver / driver: گذرگاه به پوشه یا پرونده inf

 

همچنین باید یک فایل متنی ساده را ویرایش کنید [ C: \WinPE \] mount \ windows \ system32 \startnetcmd... این اسکریپت در نخست پیرامون PE اجرا می شود و پوشه شبکه را به عنوان یک درایو منطقی که نصب کننده ویندوز 7 متعلق به آغاز می شود ، نصب می کند.

 

Wpeinit net use z: \\ 192.168.0.51 \ Win7 رمزعبور / کاربر را نصب کنید: نام کاربری z: \ setup.exe

 

 

 

192.168.0.51 آدرس IP سرور است که نصب از آن سپریدن می شود. بر روی آن ، باید تمام فایلها را از تصویر نصب ویندوز 7 در یک پوشه کپی کنید (در نمونه ما این است Win7نصب) و دسترسی به آن را از طریق شبکه مفتوح کنید. بجای کلمه عبور و اسم کاربری رمز ورود و اسم کاربری محلی باید بر این بنیاد مشخص شود. حتی می توانید یک حساب جداگانه برای این باره برپایی کنید. سرانجام ، فراموش نکنید که فایل wim را با دگرگونی ها اعمال شده ببندید و آن را در لیست سرور TFTP کپی کنید. کنسول بسته می شود.

 

Imagex / unmounts / commit mount کپی winpe.wim C: \ TFTP \ Boot \ boot.wim

 

ما قبلاً موضوع فایل استجابت را لمس کرده ایم الی مراحل نصب و اولیه را به چهره اتوماتیک اتمام دهیم تنظیمات ویندوز 7. در این حالت ، ما نیز حق استفاده از قابلیت های آن را داریم. برای جاسازی پرونده بهتر است بهره‌گیری شود دست موزه ویندوز مدیر تصویر سیستم از WAIK. پس از آغاز در منو ، File → New پذیرش پرونده را برگزیدن کنید ، سپس از ما خواسته می شود که تصویر نصب سیستم را برگزیدن کنیم. این در لیست منابع است ، جایی که سیستم عامل نصب می شود (در نمونه ما) Win7نصب /منابع) - پرونده را با پسوند گزینش کنید clg و ویرایش سیستم عامل خود را به عنوان یک اسم (به عنوان نمونه ، install_Windows 7 PROFESSIONAL.clg).

 

 

 

پانل تصویر ویندوز حائز یک درخت از اجزای سازنده است که می توانید آن را شخصی سازی کنید. برای سپریدن این شغل ، بر روی هرکدام از آنها با دکمه سمت راست ماوس کلیک کرده و از منوی بازشو گزینه Add Setting to Pass * را گزینش کنید - بی درنگ در پنل Answer File ظاهر می شود ، جایی که می توانید پارامترهای مختلف را ویرایش کنید. به عنوان نمونه اضافه کنید حساب ها، دیسک های دیوارک ، نصب به روزرسانی ها و غیره. ما در مورد پر کردن پرونده پاسخ به طور مفصل صحبت نخواهیم کرد - تمام اطلاعات لازم را می توانید در وب یا از راه راهنمای داخلی بیابید. پرونده پایان یافته باید در همان پوشه نصب ذخیره شود منابع ذیل نام autounattend.xml.

 

 

 

خیلی مختصر مانده است. DHCP و TFTP باید پیکربندی شوند. اصولاً تقریباً می توانید از هرگونه پیاده سازی نرم افزاری این سرورها بهره‌گیری کنید. به عنوان نمونه ، ما از برنامه جهانی Serva32 / 64 کاربرد خواهیم کرد. بعد از شروع برنامه ، باید بر روی دکمه تنظیمات کلیک کنید ، به تب DHCP بروید و جعبه سرور DHCP را علامت بزنید. صحیح در زیر ، روی Bind DHCP به این آدرس کلیک کنید و در لیست کشویی آدرس IP رابط شبکه ای را که سرور بر روی آن اجرا می شود ، برگزیدن کنید. به طور طبیعی ، آدرس باید ثابت و از پیش تعریف شده باشد.

saqar بازدید : 28 دوشنبه 11 اسفند 1399 نظرات (0)

اگر شما هم جزء افرادی هستید که برای توسعه کسب و کارتان نیازمند وبسایت هستید، حتما بر شما واجب است که این نوشتار را بخوانید. چرا؟ زیرا هزینه و زمانی که روی این پیشه می‌گذارید، ارزشمند است، بعد باید اصطلاحا با چشم باز عمل کنید و بدانید که کلا سفارش طراحی سایت و فروشگاه اینترنتی چه مراحلی دارد و برای اینکه از کیفیت کار مطمئن شوید، چه سوالاتی باید بپرسید!

 

برای سفارش طراحی سایت و فروشگاه چه چیزهایی باید بدانیم؟

شما که منظور دارید پولی از جیبتان هزینه کرده و یک وبسایت بسازید. بعد طبیعتا این حق شماست که در این مورد سوال بپرسید و در برخی از مسائل نسبتا تخصصی خودتان حق تصمیم گیری داشته باشید، نه اینکه کل پیشه را به کسان سایر بسپارید. در این نوشتار تمام سوالاتی که باید در مقوله سفارش طراحی وبسایت و فروشگاه اینترنتی بپرسید را به همراه پاسخ و توضیحات کامل برای شما آماده کرده‌ایم.

 

سایت من بر روی چه سیستمی قرار می‌گیرد؟

 خیلی آسان بخواهم برای شما توضیح بدهم، سفارش طراحی سایت با وردپرس وبسایت برپایی هم همانند خانه ساختن است! شما برای اینکه وارد یک منزل جدید بشوید، دو گزینه دارید: یکتا اینکه کمی بگردید و یک منزل حاضر بخرید و یا اینکه خودتان یک زمین خالی خریده و آغاز به تشکیل منزل کنید. وبسایت هم دقیقا همینگونه است. یعنی شما برای برپایی یک وبسایت، دو راه قبل روی خودتان دارید: استفاده از سیستم مدیریت محتوا (CMS) و استفاده از سایت‌ساز.

 

حالا این دو چه فرقی باهم دارند؟ سیستم مدیریت محتوا همان زمین خالی است. یعنی شما صفر لغایت صد وبسایت را خودتان انتخاب کرده و می‌سازید ولی برای این پیشه کمی به اطلاعات تخصصی و چه بسا حتی برنامه نویسی بیچارگی دارید. اکنون که در سیستم مدیریت محتوا، چگونه وبسایت خودتان را می‌سازید؟ اولین چیزی که وبسایت دربایستن دارد، یک قالب است. قالب همان ظاهر وبسایت شماست. اکنون سیستم‌های مدیریت درونمایه در مقوله قالب دست شما را مفتوح می‌گذارند (در تقسیم بعدی این باره را کاملا روشنگری می‌دهم).

 

حالا سایت‌ساز این میانی چه نقشی دارد؟ سایت ساز ها پیشه شما را خیلی راحت تر می‌کنند. چطور؟ شما تنها با آن‌ها تماس گرفته و یک وبسایت سفارش می‌دهید. تیم سایت ساز هم همه کارهای لازم را سپریدن می‌دهند و وبسایت آماده و تکمیل شده را به شما تحویل می‌دهند. حالا بحث قالب اینجا هم وجود دارد؟ بله! جستار قالب را در دسته بعدی برای شما توضیح می‌دهم.

 

برای اینکه تصمیم اخذ برای شما راحت‌تر بشود، دو مورد از پرکاربردترین سیستم‌های مدیریت درونمایه را معرفی می‌کنم: وردپرس (Wordpress) و جوملا (Joomla). این دو سیستم مدیریت درونمایه امروزه بیشتر از همه سیستم‌های دیگر بهره‌گیری می‌شوند اما اگر عقیده ما را بخواهید وردپرس از جوملا پرکاربردتر است چراکه نخست محیطی راحت دارد که حین شغل کردن با آن گیج نمی‌شوید. علاوه بر آن، سیستم جوملا کمی باستانی شده است با اینکه وردپرس با به روز رسانی‌های جدیدش، امکانات بیشتری برای شما فراهم می‌کند.

saqar بازدید : 37 دوشنبه 11 اسفند 1399 نظرات (0)

مایکروسافت به‌تازگی ابزار جدید رایگانی برای ساخت وب‌سایت راه‌اندازی کرده است. سرویس ساخت وب‌سایت بخشی از پروژه‌ی مرکز بازاریابی دیجیتال (Digital Marketing Center) مایکروسافت محسوب می‌شود و امکان می‌دهد وب‌سایت را از صفر بسازید و محتواهای شبکه‌های اجتماعی را در آن وارد کنید یا پویش تبلیغاتی راه بیندازید. طبق گزارش خبرگزاری ویندوزسنترال، هدف اصلی پروژه‌ی جدید مایکروسافت کمک به کسب‌و‌کارهای کوچک است تا بتوانند فرایند بازاریابی را مؤثرتر انجام دهند. 

مایکروسافت در بیانیه‌ی جدیدش می‌گوید براساس اطلاعات به‌دست‌آمده از اتحادیه‌ی کسب‌و‌کار کوچک (Small Business Association) بیش از ۳۶ درصد از کسب‌و‌کارهای این‌چنینی وب‌سایت اختصاصی ندارند. نداشتن وب‌سایت می‌تواند مشکل‌ساز شود؛ زیرا براساس داده‌های Blue Corona، بین ۷۰ تا ۸۰ درصد از مردم پیش از مراجعه به کسب‌و‌کار یا خرید محصول، در ابتدا برای دیدن سابقه‌ی آن کسب‌و‌کار آنلاین جست‌و‌جو می‌کنند. 

به‌منظور استفاده از ابزار ساخت وب‌سایت مایکروسافت باید در بخش Digital Marketing Center حساب کاربری ایجاد کنید. پس از واردکردن برخی اطلاعات، روی گزینه‌ی My Website در بخش بالا سمت راست صفحه کلیک کنید و در صفحه‌ی جدیدی که باز می‌شود، وب‌سایت بسازید.

اسکرین شات ابزار ساخت وب سایت مایکروسافت / Microsoft

اگر تصمیم بگیرید وب‌سایت را برپایه‌ی صفحه‌ای در شبکه‌های اجتماعی ایجاد کنید، ابزار مایکروسافت اطلاعات لازم نظیر تصاویر را از صفحه استخراج می‌کند تا وب‌سایت ایجاد شود. درصورت تمایل، می‌توانید عنوان و توضیح نیز به وب‌سایت اضافه کنید، گزینه‌هایی نظیر تماس و ارسال ایمیل قرار دهید، تصویر کاور انتخاب کنید و بخش‌های نظیر گالری و لینک‌های اجتماعی و اطلاعات تماس با شرکت را بگذارید. کارشناس رسانه‌ی ویندوزسنترال می‌گوید چند دقیقه با ابزار مایکروسافت کار کرده و متوجه سهولت استفاده از آن شده است. 

منبع:
saqar بازدید : 33 دوشنبه 11 اسفند 1399 نظرات (0)

برد اسمیت، رئیس مایکروسافت، ‌هنگام حضور در مجلس نمایندگان ایالات متحده‌ی آمریکا از واحد خدمات تحت‌وب آمازون موسوم به AWS به‌دلیل ندادن پاسخی شفاف به حادثه‌ی هک سولار ویندز (SolarWinds) انتقاد کرد، حادثه‌ای که بیش از ۱۸،۰۰۰ شرکت را متأثر کرده است. براساس گزارش خبرگزاری MSPoweruser، واحد خدمات تحت‌وب آمازون چند روز پیش اعتراف کرد هکرهای SolarWinds برای حملات سایبری گسترده، از سرویس وب (Elastic Compute Cloud (EC2 استفاده کرده‌اند.

برد اسمیت می‌گوید شرکت‌های دیگری وجود دارند که برخی از آن‌ها بزرگ‌ترین شرکت‌های صنعت رایانش ابری محسوب می‌شوند و همه می‌دانند در اتفاق SolarWinds دخیل بوده‌اند؛ اما این شرکت‌ها به‌صورت عمومی نگفته‌اند که چه احساسی درباره‌ی این ماجرا دارند. اسمیت درادامه می‌گوید هیچ مدرکی وجود ندارد که نشان دهد این شرکت‌ها مشتریانشان را از حادثه‌ی SolarWinds باخبر کرده باشند.

 

برد اسمیت به کنگره‌ی آمریکا اعلام کرد مایکروسافت ۳۲ پست با محوریت حادثه‌ی SolarWinds در وبلاگ رسمی‌اش منتشر کرده؛ اما تعداد پست‌های منتشرشده‌ی آمازون به یک عدد هم نمی‌رسد. گفته می‌شود آمازون از شهات‌دادن دربرابر اعضای مجلس نمایندگان خودداری کرده است و برخی از نمایندگان مجلس تهدید کرده‌اند که احضاریه برای نمایندگان آمازون ارسال می‌کنند. 

منبع:

https://www.zoomit.ir/security/368509-microsoft-slams-amazon-aws-solarwinds-silence/

saqar بازدید : 29 دوشنبه 11 اسفند 1399 نظرات (0)

یکی از شاخص‌های اثربخشی بدیهی‏‌ در سازمان‌ها، «سلامت سازمانی» است. سازمان سالم را می‌توان محیطی توصیف کرد که افراد با علاقه به محل کارشان می‌آیند و به کارکردن و فعالیت‌هایشان احساس خوبی دارند و به آن افتخار می‌کنند. سلامت سازمانی توصیف‌کننده‌ی دوام و بقای سازمان در محیط و سازگاری با آن و ارتقا و گسترش توانایی خود برای سازگاری بیشتر است. این، مفهوم جدیدی است که به‌طور مؤثر باعث توانمندی سازمان برای انجام وظایف خود می‌شود و به رشد و بهبود سازمان سرعت می‌بخشد. کتاب «مزیت؛ چرا سلامت سازمانی از سایر عوامل مهم‌تر است؟» تلاش می‌کند سازمان‌ها را به‌سمت سالم‌ترشدن سوق دهد.

معرفی کتاب «مزیت؛ چرا سلامت سازمانی از سایر عوامل مهم‌تر است؟»

پاتریک لنچیونی، از نویسندگان معروف حوزه‌ی کسب‌وکار و نویسنده‌ی کتاب پرفروش «پنج دشمن کار تیمی»، در این کتاب می‌کوشد با ارائه‌ی مفهومی به نام سلامت سازمانی به‌عنوان مزیتی ساده و جامع و پایدار، سازمان‌ها را به‌سمت سالم‌تر‌بودن ببرد.‏ این مزیت باعث می‌شود سازمان به محیطی مناسب برای کارمندان و پرسود برای صاحبان و مفید برای جامعه تبدیل شود.‏

مفهوم سلامت سازمانی موضوعی خاص نیست و مشابه زندگی فردی، ابعاد ساده، اما مهم و کاربردی دارد.‏ مفهوم سلامت سازمانی به ما اجازه می‌دهد تصویر بزرگی از سلامت سازمان داشته باشیم. مدیر سازمان سالم باعث ایجاد رهبری پویا می‌شود؛ رهبری که هم وظیفه‌مدار و هم رابطه‌مدار است. چنین سازمانی حامی کارمندان است و آن‌ها را هدایت می‌کند تا استانداردهای عملکردی بیشتری را حفظ کنند. به‌علاوه، مدیر در فکر و عمل خود استقلال دارد. 

کارمندان در محیط دارای سلامت سازمانی به آموزش و یادگیری مستمر متعهد هستند و یکدیگر را دوست دارند و به هم اعتماد می‌کنند. همچنین، در کار خود بسیار دلسوز و وظیفه‌شناس هستند و به سازمان خود افتخار می‌کنند. سال ۱۹۶۹، مايلز مفهوم سلامت سازمانی را تعريف و ضمن پيشنهاد طرحی برای سنجش سلامت سازمان‌ها، خاطرنشان كرد كه سازمان هميشه سالم نخواهد بود. از دیدگاه او، سلامت سازمانی به دوام و بقای سازمان در محيط و سازگاری با آن و ارتقا و گسترش توانايی خود برای سازش بيشتر اشاره می‌كند.

منبع:
saqar بازدید : 32 دوشنبه 11 اسفند 1399 نظرات (0)

یکی از افشاگران شناخته‌شده‌ی صنعت موبایل، ایشان آگاروال، در گفت‌و‌گو با رسانه‌ی 91Mobiles مدعی شده است که مارس ۲۰۲۱ (اسفند ۱۳۹۹ و فروردین ۱۴۰۰) ماه شلوغی برای وان پلاس خواهد بود. براساس گزارش خبرگزاری انگجت به‌نقل از ایشان آگاروال، وان پلاس قصد دارد در ماه آتی میلادی حداقل چهار محصول جدید معرفی کند که یکی از آن‌ها وان پلاس 9R نام خواهد داشت. افزون‌براین، شرکت چینی می‌خواهد وان پلاس 9 و وان پلاس 9 پرو و ساعت هوشمند اختصاصی را رونمایی کند.

ادعای ایشان آگاروال در حالی مطرح می‌شود که چند روز پیش یکی دیگر از افشاگران شناخته‌شده، ایوان بلس، سرنخ‌هایی در فضای وب پیدا کرده بود که به ساخت گوشی وان پلاس 9R منتهی می‌شدند. پیش‌تر ادعا می‌شد وان پلاس 9R با نام وان پلاس 9E یا وان پلاس 9 لایت رونمایی می‌شود و می‌کوشد شکاف بین گوشی‌های پرچم‌دار این شرکت چینی را با دستگاه‌های میان‌رده‌ای مثل وان پلاس نورد پر کند.

انتظار داریم وان پلاس 9R به صفحه‌نمایش ۹۰ هرتز و پردازنده‌ی اسنپدراگون 690 و دوربین اصلی ۶۴ مگاپیکسلی و وان پلاس نورد N10 به ۶ گیگابایت حافظه‌ی رم و باتری ۴،۳۰۰ میلی‌آمپرساعتی و وان پلاس 9R به ۸ گیگابایت حافظه‌ی رم بیشتر و باتری ۵،۰۰۰ میلی‌آمپرساعتی مجهز باشد. افزون‌براین، احتمالا وان پلاس 9 و وان پلاس 9 پرو از صفحه‌نمایش ۱۲۰ هرتز و پردازنده‌ی پرچم‌دار اسنپدراگون 888 و دوربین ارتقایافته بهره‌مند باشند‌. بدین‌ترتیب اگر بودجه‌تا محدود نیست‌، به‌جای وان پلاس 9R می‌توانید سراغ گزینه‌های بهتری بروید. 

علاوه‌براین، گفته می‌شود طراحی ساعت هوشمند وان پلاس قرار است دایره‌ای‌شکل باشد و از سیستم‌عامل ور او اس (Wear OS) بهره بگیرد. به‌احتمال فراوان شباهت‌های زیادی بین ساعت وان پلاس و ساعت Oppo Watch RX وجود خواهد داشت. اگر ادعای ایشان آگاروال صحیح باشد، وان پلاس احتمالا به‌زودی نخستین پوسترهای وان پلاس 9R و ساعت هوشمند و دیگر دستگاه‌های جدیدش را منتشر می‌کند. منطقی است اگر بگوییم مارس ۲۰۲۱ قرار است شلوغ‌ترین بازه‌ی زمانی یک‌ماهه در تاریخ وان پلاس باشد. 

منبع:

تعداد صفحات : 18

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 178
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 3
  • آی پی دیروز : 3
  • بازدید امروز : 5
  • باردید دیروز : 4
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 73
  • بازدید ماه : 303
  • بازدید سال : 2,973
  • بازدید کلی : 11,270