loading...
akhbar tecnolozh8
saqar بازدید : 33 دوشنبه 13 بهمن 1399 نظرات (0)

طراحی سایت اختصاصی املاک

طراحی و برنامه نویسی سایت اختصاصی مشاوره املاک، کد نویسی 0 الی 100 بدون به کارگیری CMS همانند وردپرس، جوملا و...

https://avashtech.com/website-design-for-real-estate/

پشتیبانی تمام وقت از سایت املاک

ارائه پشتیبانی 24 ساعته به مشتریان سایت در چهره بروز adobe مشکل یا احتیاج به رایزنی و راهبری ر مورد شیوه ی عملکرد سایت، پیشه با مهار پنل...

 

طراحی سایت ریسپانسیو

طراحی سایت بر اساس اصول واکنش گرایی جهت نمایش interaction سایت در دستگاه های مختلف نظیر موبایل و تبلت فارغ از بها بسته انتخابی ...

پکیج طراحی سایت املاک ارزان بها اما دستنویس

پکیج طراحی سایت املاک ارزان با امکانات پایه ای و تمام امکانات لازم برای یک وب سایت املاک را دارا می باشد.

تنها تفاوت پکیج طراحی سایت املاک ارزان در امکانات اضافه بر نسخه پایه سایت املاک میباشد مانند جستجوی مترقی در تارنما و یا امکان پالایه مترقی در وب سایت املاک.

اگر پیگیری طراحی سایت ارزان هستید و فعلا منظور خرج کردن ندارید با خیالی آسوده این پکیج را خریداری نمایید چون وب سایتهای ما دستنویس بوده و صفر الی صد طراحی سایت املاک بصورت دستنویس کدنویسی شده است و در هر زمانی که شما تصمیم به توسعه و یا افزودن امکانات برای تارنما تان داشته باشید به سادگی میتوانید این شغل را سپریدن دهید.

سفارش طراحی سایت املاک ارزان 

 

چرا قیمت طراحی سایت املاک بی رقیب است

طراحی سایت برای خرید و فروش ملک، طراحی سایت برای بنگاه ها و آژانس های املاک را با داشتن فریم ورک قدرتمندی که صفر لغایت صد آن حاصل کدنویسی کاملا اختصاصی می باشد عازم است تا بتوانیم بها طراحی سایت املاک و تعرفه ها را کاهش دهیم و قیمتهای گزافی که بابت طراحی سایت املاک دریافت می نمایند را بشکنیم. با سفارش طراحی وب سایت حرفه ای املاک و داشتن یک پنل مدیریت زیاد راحت و تمام امکانات مورد احتیاج بنگاه های املاک و مشاوران املاک از می توانید بدون داشتن نزاکت فنی و با یک تعلیم زیاد ساده و آسان یک سایت املاک حرفه ای تاسیس نمایید و تکاپو خویش را از طریق بازاریابی دیجیتال توسعه دهید.

saqar بازدید : 37 دوشنبه 13 بهمن 1399 نظرات (0)
پاول دوروف با انتشار خبر عبور از ۵۰۰ میلیون کاربر نوشت از سال آتی بعضی از سرویسهای تازه تلگرام پولی خواهد شد. 

 موسس و مدیر اجرایی تلگرام در پیامی تلگرامی خطاب به کاربران خاطرنشان کرد بارها از وی پرسیده شده که منبع درامد شما از کجاست؟

 

وی جواب داد اکثراً از جیبش خرج کرده ولی از سال آتی ضمن ادامه رایگان بودن سرویس های فعلی، بعضی قابلیت های جدید برای کسب و کارها و کاربران ویژه درست خواهد کرد که آنها منبع درآمد جدید برای کمپانی خواهد شد.

 

دوروف ادامه داد بعضی از قابلیت های تازه نیاز به منابع مالی دارند و هزینه آن توسط این نوع کاربران پرداخت خواهد شد.

 

البته کاربران عادی قادر خواهند بود برای همیشه از تلگرام رایگان لذت ببرند.

 

منبع: https://www.beytoote.com/computer/technews/tnews11067079.html

saqar بازدید : 29 دوشنبه 13 بهمن 1399 نظرات (0)
واتس‌اپ در میلیون‌ها گوشی قطع می شود.

به گزارش دیده بان ایران به نقل از یورونیوز، با فرا رسیدن سال جدید میلادی پیام‌رسان واتس‌اپ اعلام کرده است که سرویس‌رسانی به میلیون‌ها گوشی تلفن همراه را متوقف خواهد کرد و کاربران آن‌ها دیگر نخواهند توانست به این اپلیکیشن  دسترسی داشته باشند.

 

نابر گزارش نشریه سان بریتانیا، بسته به‌روز رسانی جدید سبب خواهد شد که این پیام‌رسان دیگر روی نسخه‌های قدیمی اندروید و اپل کار نکند. در واقع این اپلیکیشن از روز اول ژانویه سال آینده (۱۲ دی) دیگر روی تلفن‌های هوشمندی که سیستم عاملی کمتر از آی‌او‌اس ۹ (برای کاربران محصولات اپل) و اندروید ۴.۰.۳ (برای کاربران محصولات اندرویدی) دارند کار نخواهد کرد.

 

این بدین معنی است که گوشی‌های آیفون ۴ به پایین توان اجرای پیام‌رسان واتس‌اپ را نخواهد داشت و کسانی که از آیفون ۴‌اس، آیفون ۵ ، آیفون ۵ اس، آیفون ۶ و آیفون ۶اس استفاده می کنند برای ادامه استفاده از واتس‌اپ باید سیستم عامل خود را به آی‌او‌اس ۹ یا بالاتر به روز کنند.

 

در سوی مقابل هرچند اغلب گوشی‌های هوشمند اندرویدی موجود در بازار بالاتر از سیستم‌عامل ۴.۰.۳ هستند، با این حال شماری از مدل‌های تلفن‌های همران اندرویدی همچون گالکسی اس۲ و موتورلا دروید رزر از سال جدید نخواهند توانست از خدمات واتس‌اپ استفاده کنند.

 

منبع: https://www.beytoote.com/computer/technews/banews78376.html

saqar بازدید : 25 یکشنبه 12 بهمن 1399 نظرات (0)

محاسبه آنلاین قیمت طراحی سایت گرد از اقداماتی است که با استفاده از آن می نا به یک نتیجه تند و دقیق دست یافت. البته که تعرفه های تعریف شده توسط گروه های مختلف برای طراحی سایت یکسان نیست. ولی  نحوه سفارش طراحی سایت این تعرفه ها تابع شناسه های مشابهی تعیین می شوند.

قیمت و هزینه سفارش طراحی سایت خوب و چیره دست بدست یک گروه حرفه ای و متخصص، شباهتی به تعرفه تعیین شده بدست یک گروه نوپا یا غیر حرفه ای ندارد. ضمن اینکه نتایج برآمده از این دو طراحی نیز یکسان نخواهند بود.

برای آشنایی با اهمیت تخصص و میزان چیرگی طراح، باید گفت که طراح سایت وردپرس در چهره عدم آشنایی با شبکه ها یا گذرگاه های نفوذ به وب سایت، قطعا زیرساخت مناسبی را برای عدم هک و آفت دیدگی وب برپایی نخواهد کرد.

این در حالی است که طراح سایت وردپرس چیره دست و متخصص، با پروا به آشنایی کامل با پیرامون وردپرس، تمامی گذرگاه های نفوذ و هک را به نکویی مسدود خواهد کرد. امنیت سایت یکی از مهم ترین دغدغه های مشتریان یا کارفرمایان در سررسید سفارش طراحی سایت است.

امنیتی که تضمین آن به طور صد در صد و قطعی امکانپذیر نیست. به کارگیری تارنما های آماده CMS یا تارنما های ASP.NET که از بانک اطلاعاتی Microsoft SQL Server سهم می برند، مزایا و معایب خاص خویش را داراست.

عدم وجود محدودیت به هدف ثبت سفارش ساخت سایت در گردآور های مختلف

از مهم ترین فاکتورهای موثر در هزینه سفارش طراحی سایت باید به این موارد اشاره کرد.

•    نما سایت

•    حمایت سایت

•    زبان برنامه نویسی

•    هاست و دامنه

•    طراحی سایت با CMS آماده

•    گونه سیستم مدیریت و تولید محتوا

•    طراخی اختصاصی

محاسبه قیمت سفارش سایت در گروه های طراحی وب مثل گروه چیره دست راتین بر پای بست، پارامترهای مختلفی انجام می گیرد.

سفارش ساخت سایت در کمپانی های مختلف بر بنیاد اصول و قواعد متعددی گرفتن می شود. احد از مهم ترین پارامتر ها در سفارش ساخت سایت پروا به کدنویسی و برنامه نویسی است.

اطمینان از وجود این مهارت در تیم مورد عقیده برای ثبت سفارش سایت، اصلی ترین موضوعی است که باید به آن توجه کرد.

saqar بازدید : 27 یکشنبه 12 بهمن 1399 نظرات (0)

شرکت Counterpoint Research آمار صادرات موبایل در سه ماهه چهارم ۲۰۲۰ و همچنین سال تقویمی ۲۰۲۰ را منتشر کرد. سامسونگ با صادرات ۲۵۵.۷ میلیون دستگاه موبایل در سال ۲۰۲۰، بزرگ‌ترین برند دنیای موبایل در سال گذشته میلادی لقب گرفته است.

سامسونگ (۶۲.۵ میلیون)، شیائومی (۴۳.۰ میلیون)، اوپو (۳۴.۰ میلیون) و ویوو (۳۳.۴ میلیون)، به ترتیب در جایگاه دوم تا پنجم جدول بزرگترین برندهای موبایل در سه ماهه چهارم سال ۲۰۲۰ قرار گرفته‌اند. هواوی در بازه یاد شده ۳۳.۰ میلیون موبایل صادر کرده که در مقایسه با مدت زمان مشابه در سال قبل (۵۶.۲ میلیون) تقریباً نصف شده است.

 

 

 

سامسونگ با صادرات ۲۵۵.۷ میلیون دستگاه موبایل در سال تقویمی ۲۰۲۰، بزرگ‌ترین برند دنیای موبایل از نظر Counterpoint Research در سال گذشته میلادی لقب گرفته و پس از آن اپل با فاصله نسبتاً زیاد (۲۰۱.۱ میلیون دستگاه) در رده دوم قرار گرفت است. هواوی در این جدول جایگاه بهتری داشته و با صادرات ۱۸۷.۷ میلیون دستگاه موبایل و کسب ۱۴ درصد از سهم بازار رده سوم جدول را به خود اختصاص داده است.

نکته جلب اینکه مجموع صادرات موبایل‌های اوپو، ویوو و ریلمی در سال ۲۰۲۰ (۲۶۲.۵ میلیون دستگاه)، از مجموع صادرات موبایل‌های سامسونگ بیشتر است و کمپانی مادر این برندها یعنی شرکت BBK Electronics را به بزرگ‌ترین صادر کننده موبایل در جهان تبدیل می‌کند.

 

 

 

 

Counterpoint نوکیا را در گزارش خود لحاظ نکرده، اما به درخواست وب سایت Nokiamob آمار عملکرد این شرکت در سه ماهه چهارم سال ۲۰۲۰ را منتشر کرد. نوکیا در بازار موبایل‌های ساده یا همان فیچرفون‌ها، افزایش ۲۶ درصدی صادرات محصولات را در مقایسه با سه ماهه قبلی تجربه کرد و در مجموع حدود ۱۲.۷ میلیون دستگاه موبایل ساده در فصل چهارم ۲۰۲۰ صادر نمود. نوکیا با این آمار با کسب ۱۶ درصد سهم بازار، دومین برند دنیای فیچرفون در سه ماهه چهارم سال ۲۰۲۰ پس از شرکت iTel با ۲۲ درصد سهم لقب گرفته است.

منبع: 

https://digiato.com/article/2021/01/31/%da%af%d8%b2%d8%a7%d8%b1%d8%b4-%da%a9%d8%a7%d9%86%d8%aa%d8%b1%d9%be%d9%88%db%8c%d9%86%d8%aa-%d8%a8%d8%a7%d8%b2%d8%a7%d8%b1-%d9%85%d9%88%d8%a8%d8%a7%db%8c%d9%84-q42020/

saqar بازدید : 38 یکشنبه 12 بهمن 1399 نظرات (0)

نسخه 88 مرورگر گوگل کروم هفته گذشته با تغییراتی از جمله مدیریت رمز عبور و حذف فلش پلیر منتشر شد. نسخه ۸۹ این مرورگر محبوب به تازگی به صورت آزمایشی (بتا) منتشر شده که قابلیت‌های بسیار بیشتری را در خود جای داده است. در ادامه برخی از مهمترین قابلیت‌‌های این نسخه از مرورگر گوگل کروم را مرور خواهیم کرد.

فناوری Privacy Sandbox

 

 

 

 

گوگل اولین بار در سال ۲۰۱۹ فناوری Privacy Sandbox را به عنوان جایگزینی برای کوکی‌های شرکت‌های ثالث اعلام کرد. گوگل با این قابلیت قصد دارد با حفظ حریم خصوصی کاربران، محیط امنی برای شخصی سازی آن‌ها به وجود بیاورد. در حال حاضر اولین قسمت‌های رابط شخصی‌سازی این قابلیت در نسخه ۸۹ گوگل کروم، پشت پرچم جدیدی مخفی شده است. برای فعالسازی این قابلیت می‌توانید از #privacy-sandbox-settings استفاده کنید.

منبع: 

https://digiato.com/article/2021/01/31/%da%af%d9%88%da%af%d9%84-%da%a9%d8%b1%d9%88%d9%85-%db%b8%db%b9-%d8%a8%d8%a7-%d9%82%d8%a7%d8%a8%d9%84%db%8c%d8%aa-%d8%a7%d8%b4%d8%aa%d8%b1%d8%a7%da%a9%e2%80%8c%da%af%d8%b0%d8%a7%d8%b1%db%8c-%d8%af/

saqar بازدید : 36 شنبه 11 بهمن 1399 نظرات (0)

یکی از شناخته‌شده‌ترین خبرگزاری‌های تایوان که تاکنون اخبار زیادی را به‌درستی فاش کرده است و با نام دیجی‌تایمز شناخته می‌شود، در گزارشی جدید به‌نقل از منابع آگاه می‌نویسد اینتل به‌تازگی قراردادی با شرکت صنایع نیمه هادی تایوان (TSMC) امضاء کرده است تا این شرکت پردازنده‌های مرکزی (CPU)‌ اصلی تیم آبی را در سال ۲۰۲۰ برپایه‌ی لیتوگرافی سه نانومتری تولید کند.

براساس گزارش خبرگزاری Wccftech، اگر این خبر حقیقت داشته باشد، قطعا در سال آینده‌ی میلادی شاهد بروز تغییراتی محسوس در بازار پردازنده‌های مبتنی‌بر معماری x86 خواهیم بود.

در نظر داشته باشید که تا زمان اعلام رسمی اینتل یا TSMC، این خبر صرفا در حد شایعه باقی می‌ماند؛ اینتل به‌هنگام اعلام جدیدترین گزارش مالی خود گفت جزئيات مربوط به پروژه‌ی برون‌سپاری تولید تراشه را در ماه آینده‌ی میلادی اعلام می‌کند. 

گزارش منتشرشده توسط دیجی‌تایمز ادعا می‌کند اینتل تصمیم گرفته است بخش مهمی از پردازنده‌های خود را در سال ۲۰۲۲ با استفاده از لیتوگرافی سه نانومتری TSMC بسازد. این بخش از گزارش دیجی‌تایمز، سخنان پت گلسینگر را نقض نمی‌کند. گلسینگر که جایگزین باب سوان شده است و به‌زودی روی صندلی مدیرعاملی اینتل می‌نشیند، در جلسه‌ی توجیهی مربوط به گزارش مالی اینتل اعلام کرد تیم آبی قصد دارد بخش اعظم پردازنده‌های خود را در سال ۲۰۲۳ به‌صورت اختصاصی بسازد.

 

اینتل طی سال‌های اخیر در زمینه‌ی دستیابی به لیتوگرافی‌های مدرن با مشکلات عظیمی مواجه شده است و برون‌سپاری تولید تراشه و همکاری مستقیم با TSMC می‌تواند تیم آبی را باری دیگر به میدان رقابت برگرداند. براساس ادعای منابع دیجی‌تایمز، اینتل پیش از انتخاب شدن پت گلسینگر به‌عنوان مدیرعامل جدید، برای برون‌سپاری تولید تراشه در سال ۲۰۲۲ با TSMC قرارداد امضاء کرده بود.

منبع: 

https://www.zoomit.ir/processor/367490-intel-contract-outsource-cpu-tsmc-3nm-process-rumor/

saqar بازدید : 40 شنبه 11 بهمن 1399 نظرات (0)

شما برای تبدیل یک سرور و یا یک کامپیوتر به یک مرکز تلفن تحت راه اندازی ویپ شبکه و VoIP، احتیاج به یک نرم اسباب ویپ دارید که سرور از آن توان بگیرد وعملیات پردازش تماس ها چهره دهد.

 

توجه داشته باشید در چهره انتخاب IP-PBX شما دربایستن به تهیه و نصب نرم افزار ندارید. چون تمام IP-PBX ها نرم افزار تلفنی بهینه شده با مشکل افزار خویش را به شکل قبل نصب دارند.

 

این نرم ­افزارها از تنوع زیادی برخوردار هستند. ولی هسته اصلی اکثر آنها استریسک (Asterisk) است. استریسک نوعی از سیستم عامل لینوکس است که با واسط­ های گرافیکی گوناگون به چهره فایل .iso در اینترنت قابل دسترس میباشد.

 

از انواع این واسط ­های گرافیکی می­توان به Elastix , Issabel , FreePBX , Ombutel اشاره کرد. که از این میانی Elastix و Issabel از محبوبیت بیشتری برخوردار هستند. به سادگی با آموزش­های رایگان موجود در اینترنت می­توانید اقدام به نصب آنها بر روی کامپیوتر و سرور باره نظر خویش نمایید.

 

وظیفه اصلی مرکز تلفن تحت شبکه مدیریت تمامی ارتباطات و تماس­های شما خواهد بود. تنظیماتی از قبیل منشی خودکار، انتقال تماس­ها، بخش ­بندی کاربران، ایجاد محدودیت­های تماس، بستگی شبکه ­های گوناگون تلفنی در دفاتر مختلف و بی نهایت قابلیت سایر از امکاناتی ست که این مرکز تلفن­ها در کمر بستن شما پیمان می­دهند.

saqar بازدید : 23 شنبه 11 بهمن 1399 نظرات (0)

نیک‌پرداخت به‌تازگی از لوگوی جدید خود رونمایی کرد، اما داستان لوگوی جدید چیست؟ چه نیازی باعث شد تا این برند روح تازه‌ای به ساختار خود بدمد؟

 

نیک‌پرداخت که از ابتدا با هدف ایجاد تفاوت در نحوه ارائه خدمات ارزی آنلاین پا به میدان گذاشت، هیچگاه از تغییر و به‌روز بودن غافل نماند و همواره سعی داشته با گسترش کسب‌وکار خود، سرزمین‌های جدید را کشف کند. همین رویکرد منجر به تغییر لوگو شد.

لوگو و ظاهر جدید، از تغییرات و به روز بودن این پلتفرم خبر می‌دهد. نکته بسیار مهم اینجا است که امروز نیک‌پرداخت، تنها یک پلتفرم پرداخت آنلاین ارزی نیست بلکه با اضافه شدن خدمات خرید و فروش ارزهای دیجیتال، به پلتفرمی با سرویس‌های متنوع تبدیل شده است. همین امر به خوبی اهمیت پوست‌اندازی این برند را نشان می‌دهد.

لوگوی جدید که از چند دایره تشکیل شده، نمایانگر تعامل و انعطاف برند نیک پرداخت است. شمای کلی لوگو که نمادی از کره جغرافیایی است، به فعالیت‌های بین‌المللی این مجموعه اشاره دارد. از طرفی همین حالت دایره، ارائه خدمات متفاوت برای افراد در سراسر دنیا را منتقل می‌کند.

رنگ آبی لوگو در راستای ایجاد حس امنیت و اعتماد انتخاب شده است. امنیت کاربران در هر کسب‌وکاری، از اهمیت بسیار بالایی برخودار است و نیک‌پرداخت با استفاده از رنگ آبی نشان می‌دهد که امنیت، در اولیت کار این سازمان قرار دارد. ضمنا رنگ آبی در دنیای تکنولوژی، از محبوبیت بسیار بالایی برخوردار است چون یادآور تداوم و پویایی بوده و از طرفی بی‌خطر و همیشه در دسترس بودن را نشان می‌دهد. در واقع می‌توان گفت که استفاده از چند طیف آبی هم‌زمان در این لوگو، بیشتر از هرچیز دیگری تضمین امنیت را نشان می‌دهد.

نیک‌پرداخت یک خدمت جدید برای شما دارد: خرید و فروش ارز دیجیتال

در تمام کشورها و از طریق درگاه‌های معتبر، نقل و انتقال آنلاین ارزی ممکن است اما در ایران به دلیل وجود تحریم‌های مالی، این امکان وجود ندارد. همین جای خالی باعث شد تا نیک پرداخت پا به میدان بگذارد که با خدمات پرداخت ارزی خود، تعاملات مالی و انجام هرگونه خرید و فروش ارزی آنلاین را در کشور ممکن کند.

خدمات متنوع نیک‌پرداخت طیف گسترده‌ای دارد، از نقد کردن درآمد ارزی و پرداخت‌های دانشجویی گرفته تا انواع خدمات پی‌پال، وب‌مانی و پرفکت‌مانی. اما اخیرا نیک‌پرداخت خرید و فروش ارزهای دیجیتال از جمله بیت کوین، اتریوم، تتر و دیگر رمزارزها را هم به خدمات خود اضافه کرده تا سرویس‌های متنوع‌تری را به کاربرانش ارائه دهد.

به همین دلیل این مجموعه تصمیم گرفت برای ایجاد پویایی بیشتر، در جهت طراحی لوگوی جدید و تغییر ظاهر سایت قدم بردارد. پیشنهاد می‌کنیم حالا که نیک‌پرداخت تر و تازه شده، طعم خدمات متنوع آن را بچشید تا از مزیت‌های تسویه آنی و پشتیبانی ۲۴ ساعته لذت ببرید. خبر خوش اینکه نیک‌پرداخت به مناسبت تغییر لوگو و ظاهر سایت، هدیه‌ای برای کاربران خود در نظر گرفته و از ۱۰ بهمن به مدت هفت روز با وارد کردن کد تخفیف «99rebrand» به ازای هر دلار، صد تومان تخفیف اعمال خواهد کرد. برای استفاده از خدمات نیک پرداخت روی این لینک کلیک کنید.

منبع: 
saqar بازدید : 30 چهارشنبه 08 بهمن 1399 نظرات (0)

متمرکز برپایی زیرساخت‌های فناوری اطلاعات: بسیاری از کارآزمودگان این موضوع را اصلی ترین خاصیت WAN می‌دانند. برای مثال فرض کنید شما می‌خواهید اطلاعات دانشجویان سراسر ایران را مدیریت کنید. بجای اینکه برای هر دانشگاه یک سرور جداگانه فراهم کنید که هزینه‌های زیادی برای شما به بار خواهد آورد، با یک سرور اصلی که کل دانشگاه‌ها به آن وصل هستند خدمات اکتیو شبکه آوش نت شغل خویش را قبل خواهید برد. در این صورت کل اطلاعات هم در یک انبار- انباشتگاه مرکزی جمع آوری شده اند و دسترسی و مدیریت آنها به سادگی صورت می‌گیرد. مهم‌ترین برتری شبکه‌های گسترده، گنجایش و خطاپذیری بیشتر آنها است. بدلیل هستی دست موزه مختلف، امکان اینکه شبکه با از شغل افتادن احد از بخش‌های خود کامل مختل شود، مختصر است.

حفاظت نیرومند تر از اطلاعات و حریم خصوصی: زمانی که شما داده‌های خود را از راه WAN منتقل می‌کنید، خویش به خویش یک لایه محافظتی رمزگذاری شده به آن اضافه می‌شود لغایت از دسترس هکر‌ها دور بماند.

برقراری تماس‌های صوتی: اگر ارائه دهنده سرویس WAN شما، امکان انتقال داده‌های صوتی را داشته باشد، ‌شما می‌توانید با استفاده از این امکان در هزینه‌های تماستان صرفه جویی کنید.

 معایب شبکه WAN

هزینه بالای مسیر اندازی: WAN‌  ها سیستم‌های پیچیده ای هستند در نتیجه تاسیس آن بسیار هزینه بر است و به نسبت ابهت شبکه، بها راه اندازی بالاتر هم می‌رود.

به هستی آمدن مشکلات امنیتی: از آنجایی که شاخه‌های گوناگون به سرور مرکزی وصل هستند،‌ مدیریت امنیت در همه این شعبه‌ها هزینه فوقانی می‌برد و امکان دارد مایه بوجود آمدن مشکلاتی همانند سرقت اطلاعات یا ویرانی پرونده‌ها بشود.

مسائل مربوط به تعمیر و نگهداری: شغل کنترل و نگهداری از شبکه WAN باید به چهره منظم سپریدن بگیرد لغایت از هرگونه ویرانی و مشکل بازدارندگی شود.

تعداد صفحات : 18

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 178
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 16
  • آی پی دیروز : 3
  • بازدید امروز : 23
  • باردید دیروز : 4
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 91
  • بازدید ماه : 321
  • بازدید سال : 2,991
  • بازدید کلی : 11,288