loading...
akhbar tecnolozh8
saqar بازدید : 32 دوشنبه 18 اسفند 1399 نظرات (0)
شرکت راسپبری پی بعد از گذشت یک سال از تولید رایانه کوچک پی 4 خود، مدل جدیدی از این رایانه را عرضه کرده که میزان حافظه آن دو برابر شده است.

به گزارش فارس به نقل از نیواطلس، مدل جدید رایانه کوچک راسپبری پی هشت گیگابایت حافظه دارد و این در حالی است که مدل قبلی این رایانه چهار گیگابایت حافظه داشت.

 

یکی دیگر از مزایای این مدل پشتیبانی از سیستم عامل های ۶۴ بیتی است که از ارتقای سخت افزار این رایانه خبر می دهد. در رایانه جدید از تراشه چهار هسته ای Cortex-A۷۲ استفاده شده که می تواند از حداکثر ۱۶ گیگابایت رم LPDDR۴ پشتیبانی کند. منبع تغذیه رایانه جدید هم نسبت به مدل قبلی ارتقاء یافته است.

 

از جمله دیگر امکانات این رایانه می توان به پشتیبانی از وای فای ۸۰۲.۱۱ac و بلوتوث ۵، اترنت گیگابیت و بهره مندی از دو پرت یو اس بی ۳ و دو پرت یو اس بی ۲ اشاره کرد. وجود دو پرت اچ دی ام آی هم پشتیبانی این رایانه از نمایشگرهای فوق دقیق یا ۴K  را ممکن می کند. مدل دوگیگابایتی این رایانه ۳۵ دلار، مدل ۴ گیگابایتی آن ۵۵ دلار و مدل ۸ گیگابایتی آن ۷۵ دلار قیمت دارد.

https://www.beytoote.com/computer/technews/banews72540.html

saqar بازدید : 28 دوشنبه 18 اسفند 1399 نظرات (0)
مارک زاکربرگ رئیس فیسبوک، از توییتر به دلیل نشانه گذاری بر یکی از توییت های دونالد ترامپ رئیس جمهور آمریکا، انتقاد کرد و این اقدام را نادرست خواند.

 به گزارش اسپوتنیک، پیش از این، یکی از پیام های ترامپ به عنوان دروغ تعیین شده بود، یک نماد هشدار دهنده در زیر آن ظاهر شد که از کاربران خواسته بود تا خود را با حقایق درباره رای گیری از طریق پست الکترونیکی آشنا کنند.

 

پیوند موجود در این امضا به یک صفحه ویژه توییتر منتهی می شود، که با پیوند مقاله ای از Politico تحت عنوان "ترامپ اظهارات بی اساس می کند که رای گیری از طریق پست منجر به جعل نتایج می شود".

 

زاکربرگ به فاکس نیوز گفت: ما یک سیاست متفاوت داریم. من قاطعانه اطمینان دارم که فیسبوک نمی تواند در آنچه مردم به صورت آنلاین می گویند داور باشد، به خصوص شرکت هایی که بستر چنین بحث هایی را ارائه می دهند نباید این کار را انجام دهند.

https://www.beytoote.com/computer/technews/tnews1105686.html

saqar بازدید : 33 یکشنبه 17 اسفند 1399 نظرات (0)

سوئیچ مجازی یا vSwitch چیست؟

 

 

منظور از vSwitch چیست؟

یک شبکه مجازی در واقع تشکیل شده است از چند ماشین مجازی (VM) که با یکدیگر وابستگی دارند و می توانند داده‌ها و اطلاعات را در شبکه مجازی که برپایی داده اند ارسال و گرفتن کنند. در یک شبکه مجازی هر کدام از ماشین های مجازی به عنوان یک گره (node) در شبکه فعالیت می‌کنند. همین بستگی درونی و خارجی به یک سرورمیزبان سوئیچ مجازی که از درون سوئیچ مجازی می‌گذرد، از راه یک سوئیچ نرم افزاری لایه ۲ است که با پیوندیدن به هسته مجازی سازی امکان استفاده از کارتهای شبکه فیزیکی را برای میزبان فراهم کرده و تصاویر خود را با کابل های متصل به سوئیچ‌های شبکه فیزیکی و سپس با شبکه ‌های اجل برقرار می‌کند. امکان اتصال چندین کارت شبکه فیزیکی به یک سوئیچ مجازی برای استفاده از قابلیت دسته بار (load-balancing) هستی دارد. وانگهی امکان جایگزینی کارت شبکه جدید در زمان بروز قطعی شبکه امکان پذیر است.

 

به طور مثال شما دارای یک سرور فیزیکی با ۴ پورت شبکه هستید. این ۴ پورت به چهره فیزیکی به یک سوئیچ در شبکه شما متصل شدند، در سمت شبکه اصلی ۴ بخش مجزا وی لَن (VLAN) هستی دارد و شما می توانید برای هر یک از این وی لن ها به صورت مجزا یک سوئیچ مجازی با اسم مشخص و قابل فهم برای خودتان برپایی کرده و شدامد هایی را تولید کنید که تگ مربوط به آن بر روی وی لن خورده و به سمت شبکه فیزیکی شما هدایت می شوند.

 

 

انواع سوئیچ‌های مجازی

External

هر سلسله مجازی متصل به این سوئیچ می‌تواند به شبکه فیزیکی دسترسی داشته باشد و در محیط های واقعی که میخواهید کلاینت ها مستقیم به ماشین مجازی دسترسی داشته باشند استعمال دارد. در شکل ذیل سرور مجازی می‌تواند  با  PC10 و  PC11 که به سوئیچ فیزیکی متصل هستند ارتباط داشته باشد و در ضمن سرورهای مجازی با سرور فیزیکی نیز در بستگی خواهند بود.

 

 

 

Internal

در این حالت ماشین‌های مجازی و سیستم میزبان می‌توانند با هم ارتباط پایدار کنند؛ ولی به شبکه فیزیکی دسترسی نخواهند داشت. زمانی که یک شبکه داخلی برپایی می‌کنیم یک وابستگی داخلی یا Local Area Connection در شبکه برپایی می‌شود که این امکان را فراهم می‌کند لغایت ماشین‌‌ میزبان با ماشین‌های‌‌ مجازی بستگی استوار کنند.

 

 

 

Private

در این حالت ماشین‌های مجازی با هم وابستگی دارند، اما با سیستم میزبان و شبکه فیزیکی نمی‌توانند بستگی برپا کنند. در فضا های آزمایشی از این مدل استفاده می‌شود.

 

 

 

 VLAN چیست؟

وی لَن  یک گروه بخردانه از شبکه‎ها است که صرف نظر از محیط‌ فیزیکی آنها برپایی می‎شود و به برپایی دامنه‎های انتشار کوچک‎تر در یک سوئیچ کمک می‎کند. برای وی لن ها می‎توان پورتهای متفاوتی را در عقیده گرفت. وی لن ها فیلترینگ انتشار، آدرس امنیتی، چکیده سازی، و مدیریت جریان ترافیک را فراهم می‎کند. همچنین اندک کردن یک وی لن به سوئیچ دسترسی واحد حجم کاری یا Spanning Tree Protocol را ناچیز می‎کند. این شغل زمانی مفید خواهد بود که شبکه‎های لایه ۳ در یک سویچ لایه ۲ ساخته شوند. وی لن ها نوعی از لینک‎های پرتو گذاری شده بین سویچ ها هستند. آنها می‎توانند با یک دیگر پل تشکیل دهند، وانگهی یک سویچ لایه ۳ یا یک روتر می‎تواند به آنها متصل شود.  وی لن ها ویژگی‎های یکسانی مانند به یک لَن دارند ولی دستگاه‎ها را صرف نظر از فضا فیزیکی آنها تعیین می‎کنند. هر سویچ یک وی لن پیش فرض تحت عنوان VLAN 1 دارد که در سوئیچ فعال شده است. هر چند برای هر وی لن نامی‎ در نظر گرفته می‎شود، اما در زمان ارسال شدامد فقط عدد وی لن است که اهمیت دارد. به صورت کلی با پیاده سازی وی لن امنیت, مدیریت و سرعت را می توانیم به دست آوریم.

saqar بازدید : 32 یکشنبه 17 اسفند 1399 نظرات (0)
واتس‌اپ به تازگی قابلیت جدیدی را به منظور مقابله با انتشار اخبار نادرست مربوط به ویروس کرونا به جدیدترین نسخه از پلتفرم خود افزوده است. 

به گزارش ایسنا، از آنجاکه شایعات و اخبار نادرست متعددی مربوط به ویروس کرونا یا بیماری کووید-۱۹ توسط کاربران در سراسر جهان منتشر و موجب گمراهی و اطلاع رسانی های غلط در میان شهروندان کشورهای مختلف می‌شود، حالا واتس‌اپ که بدون شک بزرگترین و محبوب‌ترین پلتفرم پیام رسان در جهان به شمار می‌رود، اعلام کرده که قابلیت جدیدی را به آخرین نسخه است آپدیت و به روزرسانی خود در ios و اندروید افزوده است تا کاربران بتوانند به راحتی صحت اخباری که از طریق واتس‌اپ برای آنها فشار وارد شده و به میرسد، را بسنجند و آگاه شوند.

 

طبق گزارشی که در وب سایت indiatoday آمده است، کاربران به منظور بهره مندی از این قابلیت باید به کل کشور فروشگاه‌های آنلاین گوگل پلی استور و اپ استور اپل مراجعه کرده و اپلیکیشن واتس‌اپ خود را به روز رسانی کنند، در این صورت در کنار پیام های فورواردی گزینه و آیکونی دقیقاً در کنار پیام مربوطه وجود دارد که با کلیک و ضربه زدن روی آن ها قادر خواهند بود با سرچ و جستجوی خودکار در گوگل از صحت و درستی آن اطلاع پیدا کنند.

https://www.beytoote.com/computer/technews/tnews11050569.html

saqar بازدید : 26 یکشنبه 17 اسفند 1399 نظرات (0)
شرکت سامسونگ تصمیم دارد شیشه های مخصوص موبایل های تاشو را خود تولید کند. این روند در آینده به کاهش قیمت موبایل های تاشو منجر می شود. 

به گزارش مهر به نقل از گیزموچاینا، شرکت سامسونگ برای کاهش قیمت موبایل های تاشو تصمیم دارد شیشه های مخصوص این دستگاه ها را خودش تولید کند.

 

تاکنون این شرکت از ذخایر شیشه های شرکت خواهر خود( سامسونگ دیسپلی) برای ساخت موبایل های تاشو استفاده کرده است. اما اگر برنامه های سامسونگ طبق روال پیش برود، پیش بینی می شود قیمت موبایل های تاشو به تدریج کاهش یابد.

 

در حال حاضر ارزان ترین موبایل تاشو سامسونگ یعنی گلکسیZ Flip برچسب قیمتی ۱۴۰۰ دلار را دارد. شیشه های تاشویی که در ساخت این دستگاه به کار می روند فقط ۳۰ میکرومتر ضخامت دارند و هزینه ساخت آنها ۴۰ دلار است. حال آنکه شیشه های مسطح موبایل های عادی با هزینه ۲ دلار تولید می شوند.

 

شیشه تاشویی که در  موبایل گلکسیZ Flip به کار می رود توسط شرکت DOWOO INSYS تولید می شود که بزرگترین سهامدار سامسونگ دیسپلی نیز است. این شرکت پس از افزودن پنل OLED به شیشه  محصول نهایی را برای سامسونگ ارسال می کند.

https://www.beytoote.com/computer/technews/tnews11050398.html

saqar بازدید : 29 شنبه 16 اسفند 1399 نظرات (0)

یکی از محبوب‌ترین سیستم‌های مدیریت محتوا، وردپرس است. علت محبوبیت این سیستم مدیریت درونمایه راحتی شغل کردن با آن به خصوص برای کاربرانی است که اصلا آشنایی با سیستم‌های مدیریت محتوا ندارند. در رتبه بندی سیستم‌های مدیریت محتوا اول وردپرس و پس متعلق به جوملا پیمان دارد. برای اطلاع از بها طراحی سایت با وردپرس ما را در این مطلب همراهی کنید.

 

هزینه طراحی سایت با وردپرس (برآورد هزینه طراحی سایت)

قیمت طراحی سایت آماده برای سایت های فروشگاهی، شرکتی، خبری، املاک و... متفاوت است. شما تعرفه سایت وردپرسی می‌توانید برای آگاهی ریزبین از بها طراحی سایت وردپرس به صفحات لینک شده در جدول پایین مراجعه نمایید. در پایین هر کدام از این صفحات سرنوشت طراحی سایت با وردپرس را مشاهده نمایید :

 

 

 

فروشگاه ساز حرفه ای

 

طراحی سایت خبری

 

طراحی سایت شرکتی

 

طراحی سایت شبیه دیوار

 

طراحی سایت فروش فایل

 

طراحی سایت املاک

 

 

 

 محدوده قیمت طراحی سایت بسیار وسیع است، همین امر مایه سردرگمی خریداران شده است. شدنی است شما نیز با این موضوع روبرو شده باشید که سایتی اقدام به طراحی سایت با امکانات زیاد زیاد اما با قیمتی نازل می کندف در حالیکه سایت و شرکتی سایر اقدام به طراحی سایتی می کند که از امکانات اقلیت برخوردار است، ضمن اینکه بها فوقانی دارد. شرکت‌های طراحی سایت با عباراتی همچون طراحی سایت با کیفیت یا با حمایت ۲۴ ساعته و ... اقدام به جذب کاربران و خریداران می‌نمایند.

 

 

 

اگر فرصت کافی برای مطالعه این مقاله را ندارید پاکدست صوتی آن را گوش کنید

 

 

 

 

طراحی سایت با وردپرس به وسیله قالب‌های آماده صورت می‌گیرد. تعرفه طراحی وب سایت با وردپرس و قالب های آماده، حائز هزینه کمتری به نسبت طراحی سایت اختصاصی می باشد. طراحی سایت اختصاصی معمولا برای افراد و کمپانی هایی با بودجه های بالا مناسب است، که هدف اجرا کردن ایده های خاصی دارند که لغایت کنون در اینترنت اجرا نشده و با سیستم مدیریت محتوای حاضر قابل پیاده سازی نباشد. هر چند افرادی که مایل به طراحی سایتی متفاوت هستند نیز می توانند از قالب های حاضر استفاده کنند زیرا تنوع قالب ها به قدری بسیار شده است که می‌توان از قالب های آماده‌ای استفاده کرد که الی کنون سایرین متعلق به بهره‌گیری نکرده اند و یک سایت ویژه با خرج ناچیز داشت. 

 

توجه داشته باشید که طراحی سایت با به کارگیری قالب های حاضر برای مشتریانی که خودشان قصد طراحی و مدیریت سایت را دارند پرطرفدار و محبوب تر است.

 

 

 

بیشتر بخوانید: هزینه تاسیس تارنما پیشه ای

 

 

 

همانطور که اشاره شد، طراحی سایت به دو چهره کلی انجام می‌گیرد:

 

طراحی سایت اختصاصی

طراحی سایت آماده

 

 

قیمت طراحی تارنما با وردپرس

 

 

 

عوامل تاثیر گذار بر قیمت طراحی سایت وردپرس

تعیین گونه وب سایت و فعالیت‌های آن

پیش متعلق به که اقدام به تعیین بها طراحی سایت کنیم، باید نوع تارنما و تکاپو مورد عقیده آن را مشخص کنیم. دسته بندی سایت‌ها بسیار زیاد است، از سایت های خبری و شرکتی گرفته الی سایت های فروشگاهی و شخصی و ...که هر کدام قابلیت‌ها، ساختار و راهبرد متفاوتی دارند. قطعا امکانات یک سایت فروشگاهی با سایت شخصی کاملا متفاوت است و یکی از عوامل مهم و کارایی گذار در تعیین بها طراحی سایت، همین موضوع است.

 

 

 

رعایت نکات و استاندارهای عمومی تمام سایت‌ها

فاکتورهای عمومی در طراحی تمامی سایت‌ها را در عقیده داشته باشیم. فاکتورهای عمومی برای طراحی سایت: رابط کاربری یا UI، نمایش درست صفحات در موبایل و دیگر وسایل هوشمند و در ریشه-بن-بیخ ریسپانسیو بودن سایت، کد نویسی صحیح و بنیادین سمت سرور و کاربر که مواردی است که بر قیمت طراحی سایت کارایی گذار هستند. هر چه زمان و انرژی و فرهنگ اکثریت برای طراحی سایت احتیاج باشد طبیعتا هزینه طراحی آن سایت نیز بیشتر خواهد شد؛ همین عامل سبب می‌شود طراحی سایت اختصاصی قیمت بالاتری نسبت به طراحی سایت با فروشگاه ساز های حاضر و وردپرس داشته باشد.

 

 

تعداد افراد متخصصی که در طراحی و پیاده سازی سایت تکاپو دارند.

قطعا یک تیم طراحی وب سایت بزرگ، نیروی اغلب و متخصص‌تری نسبت به یک تیم برنامه نویس کوچک در اختیار دارد.

 

 

 

بارگذاری سایت طراحی شده

 سایت وردپرسی باید بر روی یک هاست بارگذاری شود؛ سپس هاست و پهنه باید تنظیم گردند. وانگهی ایمن سازی سایت مربوط به این مرحله است. اگر سایت بدون ایمن سازی، بارگذاری شود سایت شما به راحتی قابل هک و نفوذ خواهد بود. تمام این موارد بدست کاربر می‌تواند انجام شود یا بدست یک متخصص.

 

 

 

بیشتر بخوانید: فروش سایت فروشگاهی آماده

 

 

 

درج اطلاعات یا data entry

وقتی سایت وردپرسی شما بارگذاری شد در ابتدای فرمایش هیچ محتوایی درون آن نیست. فقط چیزی که وجود دارد تعداد متن و عکس نمونه هستند. درونمایه می‌تواند دربرگیرنده موارد مختلفی از آنگونه عکس، متن، منو، محصولات، عناوین، اطلاعات تماس و ... باشد. برای این موضوعات شما می‌توانید یا خودتان اقدام نمایید یا آن را به یک کارآزموده بسپارید الی بر پای بست، اصول سئو محتوای سایت شما را بارگذاری نمایید.

 

 

 

آموزش نحوه پیشه کردن با سیستم مدیریت محتوا

بسیاری از شرکت‌ها و تیم‌های طراحی وب سایت با ساخت فیلم آموزشی به کاربران، روش کار کردن با سیستم و درج درونمایه و مدیریت سایت را آموزش می‌دهند.

برخی دیگر از طریق فایل متنی یا یک جلسه مراجعه حضوری تعلیم نحوه شغل کردن و مدیریت سایت را انجام می‌دهند.

و عده‌ای دیگر، سایت را بعد از طراحی بدون هیچ آموزشی در کمر بستن کاربر پیمان می‌دهند.

قطعا هر یک از موارد فوق تاثیر زیادی در بها سایت تهیه شده بدست کاربران را دارد. پس ممکن است کاربری سایتی چیره دست تعبيه نمایید اما بدون آموزش نتواند از هیچ یک از امکانات سایت مستفیض شود؛ در حالی که یک آموزش خوب و جامع، شما را قادر می‌سازد یک قالب معمولی فروشگاهی را تبدیل به سایت فروشگاهی حرفه ای نمایید.

 

 

پشتیبانی سالانه یا ماهانه سایت

پشتیبانی در پهنه طراحی سایت از اهمیت بسیاری برخوردار است. چرا که به راستی این امر اثر دهنده کیفیت سایت طراحی شده است. با تاسیس سایت تمام سوالات مدیر سایت درباره شیوه کار کردن با سیستم آغاز می‌شود؛ وانگهی به روز رسانی‌های سایت شدنی است آن را با خطاها و مشکلاتی رو به رو کند و در این زمان کاربر نیازمند یک متخصص برای رفع دشواری ها و سوالات تان خواهد بود.

 

 

خرید گستره سایت طراحی شده

اگر اکثر مخاطبان سایت طراحی شده در ایران هستند توصیه ما انتخاب گستره ir‌ برای سایت است؛ اما اگر غالب مخاطبان سایت از نقاط گوناگون دانشمند هستند بهترین رهنمود خرید گستره دات کام است.

 

 

 

خرید هاست یا میزبانی وب

هزینه هاست یک گیگابایت در خرداد ماه سال 1399 مبلغی بالغ بر حدود 150 هزار تومان می‌باشد؛ پس اگر اقدام به سفارش طراحی سایت با مبلغی کمتر از ۷۰۰ لغایت ۸۰۰ هزار تومان کرده اید، باید به این سوژه دیدی محتاطانه داشته باشید. 

 

برای برگزیدن بهترین شرکت ارائه دهنده هاست، محتوای شناسایی ۱۲ کمپانی برتر هاستینگ در سال ۲۰۲۱ را حتما مطالعه کنید.

 

 

 

تعرفه طراحی سایت ورپرس

هزینه طراحی سایت وردپرس به عوامل مختلفی وابستگی دارد. از دسته طراحی سایتی قشنگ و کاربر پسند، کیفیت کد نویسی و واکنش گرا بودن آن از عوامل مهم کارایی گذار بر قیمت طراحی سایت می‌باشد.

 

 

 

هیچ ارزانی بی علت نیست

البته قصد ما از این جمله بها های نامتعارف است. بها هایی که یا بسیار بالا یا زیاد زیر باشد. بسیاری از سایت ها اقدام به طراحی سایت وردپرسی با قیمتی ذیل می‌نمایند اما: 

 

از امکانات سایت طراحی شده کم می‌گذارند.

قالب وردپرسی تهیه شده مشکلی دارد.

پس از مدتی با بهانه های مختلف اقدام به اخذ مبالغی اغلب برای قبل ‌برد پروژه خواهند کرد.

برخی سایر از سایت‌ها نیز اقدام به فروش قالب‌های حاضر به جای قالب اختصاصی می‌نمایند و هزینه‌ای دو چندان از مشتری دریافت می‌کنند.

 

 

 

هزینه طراحی سایت با وردپرس حدود 1 لغایت 2 میلیون تومان است!

نسبت به این موضوع مستحضر باشید که بها بیش از بی گمان برای طراحی سایت با وردپرس بخردانه نیست مگر اینکه قرار باشد روی سایت شما خدامت طراحی قالب اختصصای، دیتااینترنتی یا سئو و تولید محتوا هم اتمام شود. 

 

 

 

بیشتر بخوانید: هزینه طراحی سایت فروشگاهی و شرکتی

 

 

 

هزینه سئو سایت وردپرسی

هر سایت فروشگاهی طراحی شده برای افزایش فروش خویش باید سئو یا بهینه سازی شود. بنابر این برای موفقیت نیازمند متخصص سئو سایت فروشگاهی خواهید داشت. در غیر این صورت این سایت بازدید نخواهند داشت و یا اگر برای فروش اینترنتی طراحی شده است فروش نخواهد داشت چون کاربران این سایت را نمی شناسند و متعلق به بازدید نکرده اند.

 

 

 

تعرفه طراحی تارنما با وردپرس

 

 

 

سئو سایت چیست؟

زمانیکه کاربر با استفاده از واژه ها کلیدی به پیگیری محتوایی و یا محصولی است گوگل در صفحات پیشنهادی خویش سایت هایی پیوسته با موضوعی که کاربر انتخاب کرده است را نشانه می دهد که سئو شده اند و سایتی را در صفحه نخست قرار می دهد که از نظر سئو قوی تر است. جالب است بدانید 70 درصد از کاربران سایت های اول لغایت سوم را مشاهده می کنند پس سایت هایی که دارای سئو قوی هستند بازدید خیلی بیشتری خواهند داشت و اگر سایت فروشگاهی باشد به همین ترتیب فروش اکثریت خواهد داشت. خدمات سئو توسط شرکت‌های مختلفی ارائه می‌شود ولی سایتی موفق می‌شود که بر اساس اصول سئو سایت خویش را بهینه کرده باشد. این اصول از دسته های مختلفی مشابه سئو داخلی و سئو خارجی ساختن شده است سئو درونی یعنی فرآوری محتوا برای فروشگاه اینترنتی استاندارد و درست باشد از میزان لینک و نوشتن مطلب گرفته لغایت سایر موارد...

 

بنابراین در گزینش افرادی که به آنها سفارش سئو و حتی سفارش تولید محتوای فروشگاهی را می‌دهید دقت نمایید. چرا که شدنی است بها سئو مناسبی داشته باشند یا خرج تولید محتوا در این شرکت‌ها یا برای این کسان ناچیز باشد ولی اگر سایت شما جریمه شد بدست گوگل هزینه‌های بیشتر را باید پرداخت کنید لغایت به رتبه پیشین خویش در گوگل بازگردید.

saqar بازدید : 34 شنبه 16 اسفند 1399 نظرات (0)
جی میل ۱۵ سال بعد از تأسیس در تاریخ اول آوریل سال ۲۰۰۴ دارای امکانات بیشتری شده و از فناوری هوش مصنوعی برای ارتقای آن استفاده شده است.

به گزارش مهر به نقل از نیواطلس، جی میل ۱۵ سال قبل با یک گیگابایت ظرفیت ذخیره سازی اطلاعات راه اندازی شد که انقلابی در زمینه ارائه خدمات پست الکترونیک محسوب می‌شد. امروز گوگل اعلام کرد که امکانات تازه ای را برای جیمیل در نظر گرفته است.

 

یکی از این امکانات مشخص کردن تاریخی خاص برای ارسال ایمیل است. به عنوان مثال، کاربر می‌تواند امروز ایمیلی را برای ارسال آماده کند. اما تاریخی در آینده را برای به مقصد رسیدن آن مشخص کند. اگر کاربر تاریخ دقیقی را برای این کار در ذهن نداشته باشد، می‌تواند گزینه‌هایی مانند فردا صبح یا فردا عصر را از بین گزینه‌های موجود انتخاب کند. البته برای رعایت آسایش افراد، گزینه‌هایی مانند نیمه شب در بین گزینه‌های موجود وجود ندارد.

 

یک قابلیت دیگر تنظیم هوشمند ایمیل است. در این بخش تکمیل پیام ارسالی بر مبنای کلمات و واژه‌هایی که فرد بیشتر از آنها استفاده کرده، انجام می‌شود. با استفاده بیشتر از گزینه ارسال پیام، کلمات پیشنهادی در این بخش نیز با دقت و هوشمندی بیشتری پیشنهاد خواهند شد. در این بخش حتی عناوین و موضوعاتی برای ارسال پیام با الهام از متن نوشته شده پیشنهاد داده می‌شود.

https://www.beytoote.com/computer/technews/banews29565.html

saqar بازدید : 30 شنبه 16 اسفند 1399 نظرات (0)
پژوهش محققان دانشگاه ناتینگهام نشان می‌دهد کامپیوتر‌هایی قابلیت پیش بینی مرگ زودرس افراد را دارند. 

به گزارش تسنیم، این کامپیوترها در آینده نقش چشمگیری را در پیشرفت مراقبت‌های پیشگیرانه ایفا خواهند کرد.

 

دانشمندان سیستمی را طراحی کرده‌اند که بر اساس الگوریتم‌های پیش بینی در یادگیری ماشین مبتنی بر کامپیوتر، خطر مرگ زودرس بر اثر بیماری‌های مزمن را تشخیص می‌دهد.

 

به گفته محققان، این سیستم الگوریتمی پیش بینی‌های دقیقی را در مقایسه با رویکرد استاندارد طراحی شده توسط کارشناسان انسانی انجام داده است.

 

به منظور انجام این مطالعه، اطلاعات مرتبط با شرایط سلامتی حدود 500 هزار مرد و زن 40 تا 69 ساله طی سال‌های2006 تا 2010 از بانک زیستی انگلستان استخراج شد و تا سال 2016 تحت بررسی قرار گرفت.

 

به گفته دکتر استفان ونگ، رهبر این مطالعه، در دنیای پزشکی، مراقبت‌های پیشگیرانه برای مقابله با بیماری‌های مزمن از اولویت برخوردار است.

https://www.beytoote.com/computer/technews/tnews11023775.html

saqar بازدید : 29 پنجشنبه 14 اسفند 1399 نظرات (0)

پی سی گیمرهای چیره دست معمولا سالانه مبالغ هنگفتی جهت نیرومند نگه داشتن کیس و سیستم شان ساحل می گذارند. کم و بیش هر سال خانه تکانی جزئی دارند و هر 2-3 سنه یک بار، بنیاد سیستم را دستخوش تغییراتی جدی می کنند لغایت با فناوری روز همگام شوند.

 

عده دیگری هم در سایه حرکت می کنند. شاید  نزدیک  هر 10 سال یک بار به فکر جایگزینی سیستم خانگی خویش بیافتند ولی به هر حال، قصه، داستان ی شتری است که درب خانه هر کسی می نشیند: هر ارتقاء کیس های فرسوده کسی که پی سی داشته باشد یک روزی تصمیم به ارتقا خواهد داشت. این ارتقا می تواند به فرم های دیگر مانند خرید تبلت و لپ تاپ درآید و می تواند خرید یک کیس کاملا جدید باشد.

 

پرسشی که قبل می آید این است که با سیستم کهنه خود چه کار کنیم لغایت بی کاربرد در زاویه اطاق یا انباری پایین خروارها خاک باقی نماند؟

 

کامپیوتر باستانی خویش را نگه دارید و آن را ارتقا دهید

how-to-make-a-cheap-pc-upgrade

 

خرید یک کارت گرافیک جدید یا افزایش حافظه RAM و هارد درایو؟ مهم نیست که چه تغییری می خواهید برپایی کنید، همه شان ساده هستند. RAM درون جایگاه DIMM جای خوش می کند و کارت گرافیک روی PCI Express می نشیند. بعضی می پرسند که با تعویض برند کارت گرافیک (برای نمونه تعویض یک کارت انویدیا با AMD) آیا باید مادربورد هم عوض شود؟ خیر، هیچ لزومی ندارد. این مسئله زمانی اهمیت پیدا می کند که شما بخواهید پردازنده خویش را عوض کنید.

 

اگر می خواهید هارد یا RAM را ارتقا دهید نگران نباشید، هر مادربوردی که از سال 2008 تولید شده توانا به حمایت از قطعات جدید است. از هارد SATA گرفته تا SSD و رم های DDR3. ولی اگر می خواهید رم DDR4 بخرید حتما باید مادربوردهای جدید 2014 را ذیل عقیده بگیرید (البته با توجه به گران قیمت بودن این قطعات خرید آن ها را توصیه نمی کنیم). همچنین اگر به اندیشه خرید هارد SSD هستید نگاهی به مادربورد بیندازید و از هستی پورت SATA III 6.0 Gb/s مطمئن شوید.

 

ارتقای پردازنده در این بین سخت ساز است.  نزدیک  هر سنه پردازنده های جدید به سوکت های متفاوتی نیازمند می شوند. سوکت های هر پردازنده ای شمار مشخصی پین (برآمدگی های سوزن مانند) دارد که از راه آن ها بستگی خویش را با مادربورد استوار می کند. شکل قرارگیری این پین ها در هر CPU متفاوت است.

 

اگرچه به خاطر تعویض پردازنده مجبور به خرید مادربورد جدید هستید، پرداخت 200 الی 400 دلار منطقی تر است یا خرید یک سیستم کاملا جدید؟ حتی اگر رویکرد دوم را در عقیده دارید، با استفاده از قطعات کارآمد سیستم قبلی، مانند هارد درایو یا SSD، در خرید پدران خود صرفه جویی کنید.

 

 

 

اهدای عضو

CNezY1_ya89X.878x0.Z-Z96KYq

 

قبل از تکمیل لیست خرید، نگاهی به پاور خویش بیندازید. آیا مجموع قطعات جدید، برقی اغلب از سیستم قبلی تان مصرف می کنند؟ یک پاور 500 واتی می تواند به راحتی بیشتر کارت های گرافیکی را تغذیه کند ولی اگر به پیگیری خرید GTX Titan و همانند آن هستید، احتمالا باید به منابع تغذیه 650 واتی روی آورید.

 

همین مسئله زمانی که می خواهید SLI یا CrossFire انجام دهید دشوار ساز می شود. این بار باید به سراغ پاورهای 850 واتی بروید. بالا به عقیده می رسد اما فراموش نکنید که قرار دادن دو کارت گرافیک درون یک سیستم خرج هایی هم به همراه دارد.

 

-7WNWj_0nEne.878x0.Z-Z96KYq

 

مشکل بعدی: آیا کارت گرافیک جدید من درون کیس قدیمی جای می گیرد؟ همانطور که در تصویر بالا می بینید، GTX 970 G1 Gaming ساخت گیگابایت از هر  GTX 670 FTW ساخت EVGA بزرگوار تر است.

 

طول، عرض و بلندی کارت جدید را اندازه بگیرید و بعد اقدام به خرید آن کنید. البته گزینش VGA در وهله نخست پیمان دارد، پس اگر کیس شما قادر به نگه داشتن آن درون خویش نیست، کیس تان را عوض کنید و نه مدل کارت را به خاطر کیس. اگر مادربوردتان را هم عوض کردید، یعنی به طور همه صاحب یک سیستم جدید می شوید.

 

تا آنجایی که می توانید دل و روده سیستم قبلی را خارج بکشید. هارد دیسک، SSD، رم، کولر و فن ها، حتی سیم های اضافه و پیچ ها در سررسید مشخص کاربردی خواهند بود. از آنجایی که اندازه و شکل ظاهری کولرها و فن ها استاندارد هستند، نگران بهره‌گیری آن ها روی سیستم جدیدتان نباشید. اما ممکن است هارد دیسک و SSD کهنه شما سرعت و حافظه زیادی نداشته باشند، پس تعویض آن ها به طور کل منطقی به نظر می رسد.

saqar بازدید : 24 پنجشنبه 14 اسفند 1399 نظرات (0)
شرکت ال جی به زودی گوشی تازه ای به نام وی ۶۰ عرضه می‌کند که بر اساس تصاویر منتشر شده از مهم‌ترین مزایای آن می‌توان به چهار دوربین و باتری قدرتمند اشاره کرد.

 به گزارش مهر به نقل از ایکس دی‌ای دولوپورز، این گوشی با نام کامل LG V۶۰ ThinQ جایگزینی برای V۵۰S ThinQ محسوب می‌شود.

 

چهار دوربین یادشده به طور افقی در کنار هم قرار گرفته‌اند و دوربین سلفی گوشی مذکور هم در بالای تلفن همراه قرار دارد. یکی از مهم‌ترین مزایای گوشی وی ۶۰ باتری قدرتمند ۵۰۰۰ میلی آمپری است.

 

 اخبار تکنولوژی ,خبرهای تکنولوژی,شرکت ال جی

از جمله دیگر امکانات وی ۶۰ می‌توان به چهار میکروفون، پورت یو اس بی نوع سی و جک هدفون ۳.۵ میلی متری اشاره کرد. گفته می‌شود این گوشی دارای اسکنر اثر انگشت در زیر نمایشگر نیز هست، هر چند در این زمینه اطلاعات دقیقی در دسترس نیست.

 

دو دکمه خاص هم برای کم و زیاد کردن صدا و استفاده از خدمات صوتی دستیار گوگل یا گوگل اسیستنت در نظر گرفته شده است. در مورد ابعاد نمایشگر وی ۶۰ هم اطلاعات دقیقی وجود ندارد و این ابعاد از ۶.۷ تا ۶.۹ اینچ در نوسان است.

https://www.beytoote.com/computer/technews/tnews11046880.html

تعداد صفحات : 18

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 178
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 14
  • آی پی دیروز : 3
  • بازدید امروز : 19
  • باردید دیروز : 4
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 87
  • بازدید ماه : 317
  • بازدید سال : 2,987
  • بازدید کلی : 11,284