loading...
akhbar tecnolozh8
saqar بازدید : 32 پنجشنبه 30 بهمن 1399 نظرات (0)



مقابله با استرس, راه های مقابله با استرس, راههای مقابله با استرس

مقابله با استرس

 

دنیای امروز، دنیای سخت کار کردن و تلاش مستمر است. در محیط های کاری گوناگون، ما با انواع مشکلات و دغدغه ها روبرو هستیم. همه ی این مشکلات دست بدست هم میدهند تا استرس های مختلف را در زندگی تجربه کنیم؛ استرسی که عامل بسياري از بیماری هاست. ولی برای مبارزه با استرس که در دنیای امروز اجتناب ناپذیر به نظر میرسد ، چه باید کرد؟

برای مقابله با استرس ها يا فشارهای روانی، راهکارهای مختلفی وجود دارد که شيوه مديريت صحيح، آنها را به ما می آموزد. با رعايت و بکارگيری اين روشها، می توانيم علاوه بر حل يا کم کردن مشکلات به آرامش پايدارتری دست يابيم و استرس خود را کنترل کنیم:

 

1- به خداوند توکل کنيم.

توکل به خدا یکی از راههای کاهش استرس است. وقتی انسان ياد خدا را در دل خود زنده نگهدارد و ارتباط روحی و معنوی بين خود و خدا برقرار کند، به آرامش عميق، همراه با خشنودی می رسد و با توکل به خدا از هرگونه استرس و اضطراب و فشار روانی رها می شود.

 

2- زمانی برای آرامش در نظر بگیرید.

فرقی نمی‌کند که سه بار در هفته به باشگاه ورزشی بروید، آخر هفته‌ها پیاده‌روی کنید، یوگا تمرین کنید یا شبی یک ساعت کتاب بخوانید؛ شما نیاز دارید که زمان و فضایی را برای آرامش ذهن خود و دور کردن افکار منفی در نظر بگیرید.

 

3- مدیتیشن کنید.

همه ما مدیتیشن را انجام نمی دهیم اما دلیل آن این است که فواید آن را نمی دانیم زیرا با دانستن فواید آن قطعاً به آن روی می آوریم. مدیتیشن به ما فرصت این را می دهد که از راه مثبت نفس بکشیم و دم و بازدم مناسبی داشته باشیم. این نفس کشیدن مناسب، احساسات مغزی را از ما دور می کند که این موضوع کافی نیست. نفس های عمیق به ما کمک می کند که ضربان قلب خود را پایین بیاوریم و با نشانه های استرس مبارزه کنیم. همچنین ذهن فرد را از چیزی که باعث استرس شده شفاف می کند و آن را در ذهن او کوچک می کند.

 

4- عوامل استرس زا را  کم کنيم.

عوامل بی شماری ممکن است باعث استرس ما شوند. که بايد این عوامل استرس زا را شناخته و سعی کنيم از زندگی خود حذف کنيم. برای مثال، اگر شلوغی موجب ناراحتی ما می شود، زمانی را برای خريد انتخاب کنيم که خلوت باشد.

 

5- خواب کافی داشته باشید.

به اندازه کافی خوابیدن باعث می شود که در طول روز انرژی لازم را داشته باشید و همچنین می تواند به شما کمک کند تا با استرس روزانه خود بجنگید. یک چرت کوتاه مدت می تواند بدن شما را ریست کند و بدن ما هنگام خواب تمام علت های استرس را خاموش می کند.

 

6- موسیقی را فراموش نکنید. 

چیزی را امتحان کنید که به لحاظ روانی، استرس را در دوردست‌ها نگاه می‌دارد. موسیقی یکی از بهترین روش‌ها برای آرام‌سازی و از بین بردن استرس است و در همه گروه‌های سنی، اقشار جامعه و هر نوع جنسیتی کاربرد دارد. موسیقی‌ای را انتخاب کنید که بر شما تاثیرگذار است. (مطلب پیشنهادی: استفاده از کاسه تبتی برای کاهش استرس)

 

7- مطالعه کنید. 

خواندن روشی خوب برای از بین بردن استرس است. کتاب‌هایی را انتخاب کنید که شاد و پرنشاط هستند، کتاب‌های کمیک، رمانتیک یا هر چیزی را که به شما احساس خوبی می‌دهد انتخاب کنید. علاوه بر این‌ها می‌توانید از کتاب‌های مذهبی یا معنوی هم در زمینه کمک بگیرید؛ هر کتابی که پیامی مثبت و نیک درباره مردم یا جهانی که در آن زندگی می‌کنیم، بدهد.

 

مقابله با استرس, راه های مقابله با استرس, راههای مقابله با استرس

راه های مقابله با استرس

 

8- به چیز دیگری بیندیشید.

اگر ذهنتان آنقدر درگیر مشلات است که نمی توانید مدیتیشن کنید، حواستان را به یک موضوع دیگر پرت کنید. مثلا دوست دارید به کجا سفر کنید، یا خانه رویاهایتان را تصور کنید.

 

هدف از این کار دور کردن استرس است. هر چه تصور شما به واقعیت نزدیک تر باشد ، احساس آرامش بیشتری خواهید داشت.

 

9- نفس عمیق بکشید.

استرس و عصبانیت باعت کوتاه تر و تند شدن تنفس می شود، در صورتی که آرامش با نفس های عمیق و آرام همراه است، پس برای تغییر وضیعیت تنش خود، حالت نفس کشیدن خود را تغییر دهید.

 

 

یک آه بلند بکشید. حالا تصور کنید که شکم شما مکانی قدرتمند است. در حالی که تمرکز شما روی شکمتان است سعی کنید نفس عمیق بکشید. دم، احساس کنید که شکم و پهلوهایتان باد می شود. بازدم، احساس کنید که شکم و پهلوهای شما جمع می شود. این کار را 10 بار تکرار کنید و هر بار احساس آرامش بیشتری کنید

 

10- عشق بورزید.

یکی از راه های کم کردن استرس و داشتن آرامش بغل کردن حیوانات خانگی و یا ناگهانی بغل کردن یکی از دوستان و یا افراد خانواده است. وقتی با دوست خود راجع به مسائل خوب صحبت می کنید، در واقع استرس خود را کم می کنید.


https://www.beytoote.com/psychology/zendegi-behtar/twenty1-coping-skills.html
saqar بازدید : 28 پنجشنبه 30 بهمن 1399 نظرات (0)

 

مهرطلبی , علت به وجود امدن مهرطلبی , اختلال شخصیتی مهرطلبی

درمان مهرطلبی

 

مهرطلبی یعنی اعتياد به راضی نگه داشتن افراد دیگر تا حدی که همیشه منافع، خواسته ها و حقوق ما زیر به خاطر فرد دیگری که از دوستان، خانواده یا اشنایان است پایمال میگردد.

مهرطلبی یکی از تیپ های شخصیتی است که بر اساس آن، اشخاص وابستگی شدیدی به سایرین و عوامل خارجی پیدا می کنند. آن ها هر کاری که انجام می‏دهند در پایان در جهت کسب تائید، مهر و پذیرفتن از طرف افراد دیگر است.

 

اشخاص مهرطلب پر از شرم هستند و این شرم بخاطر ترس آن ها از رانده شدن و تایید نشدن است. اشخاص مهرطلب غالبا پر از احساس ترس و نیاز هستند. آن ها سعی زيادي برای جلب رضایت، تائید و تحسین سایرین می کنند، تا جایی که از خود می گذرند و امکان دارد بخود زیان برسانند. آن ها خویش را فراموش نموده و از خود مراقبت نمی کنند و دایماً در حال خدمت رساني های ناسالم به سایرین هستند.

 

دلایل ابتلا به شخصیت مهرطلبی

 

ایجاد چنين شرایط روحی در آدم ها ریشه در سه مسأله دارد.

نخست ذهنیتی است که آدم ها با آن بزرگ شده اند، اینکه تصور شان بر این است که باید مدام مناسب افراد دیگر باشند و محبّت بخرند چراکه همیشه از این کار پاداش گرفته اند.

 

دوم میتواند عادت رفتاری شکل گرفته مربوط به یک دوره و زمان خاصی باشد که تبدیل به یک عادت رفتاری شده است. به عنوان مثال شخصی در دوره عقد تنها سعی نموده طرف مقابل راضی باشد.

 

عامل سوم هم حس ترس است و شخص تمامی تلاشش را می کند تا وضعیت مطلوب پیش آمده را از دست ندهد.

 

مهرطلبی , علت به وجود امدن مهرطلبی , اختلال شخصیتی مهرطلبی

رهایی از مهر طلبی

 

علایم ابتلا به شخصیت مهرطلبی

 

به شکل افراطی تلاش می کنید نظر مثبت افراد دیگر را جلب کنید

شخص مهرطلب به شدت از مردم انتظار دارد که باید قدر خوبی های وی را بدانند. از نه از جایگاه یک انسان یاری دهنده و نجات بخش بلکه جهت بدهکار کردن اطرافیان بخود و مظلوم نمایی.

 

این طور اشخاص زمانی وارد رابطه می شوند در برهه ای مخاطب را با خدمات و سرویس های خود بمباران می کنند و از این رو دوست دارند نظر وی را به خود جلب کنند. بعد از مدتی به دلیل عدم سپاسگذاری اطرافیان از شدت محبّت خویش کم می کنند و بدنبال قربانی ديگر می روند.

 

هنر نه گفتن:

هنر نه گفتن است این گام باعث تغيير آن دسته از عادات رفتاری شخص مهرطلب می شود که وی را به سایرین وابسته تر می کند می دانید چرا؟ به چه دلیل در مواقعی که تصمیم وی گفتن نه به سایرین است امکان دارد به علت خجالت، نداشتن اعتماد به نفس و ديگر مشکلات به زور بله بگویید و این خود وابستگی است.

 

این دسته از اشخاص سعی دارند تا محبّت و توجه سایرین را بخود جلب کنند و از این جهت ممکن است دست به کارهایی بزنند که شاید حتی خودشان به آنها اعتقادی نداشته باشند.

 

به شدت از تنش و اصطکاک پرهیز می کنید

اگر میخواهید سریع چنين افرادی را بشناسید، در خصوص یک مسئله به بحث بپردازید و تلاش کنید وی را به چالش بکشید. خواهید دید بسرعت از تنش پرهیز می کند و به امتیاز دادن رو می آورد. کم تر پیش می آید بر سر موضوعی پافشاری بر حق خویش کنند و از خود دفاع کنند.

 

خود کم بینی و نداشتن اعتماد به نفس

درصورتی که در یک جمع قرار بگیرند، خویش را در بین جمعیت مخفی می کنند تا مبادا کسی نظر آن ها را بپرسد و مسوولیت ایجاد شود. حتی اگر از نحوه لباس پوشیدن آن ها تعریف کنید خویش را سزاوار چنين تعریفی نمی دانند و آن را انکار می کنند. در زمان ازدواج و یا انتخاب شغل هم به کم ترین حد قانع هستند و چنانچه روزی هم شانس در خانه آن ها را بزند، آن را پس می زنند خویش را سزاوار پیشرفت نمی دانند.

 

پرهیز از شادمانی و لذت بردن از زندگی

یکی از باورهایی که مخصوصا در ما ایرانی ها ریشه دوانده است این است که پس از هر خنده گریه است. انسان مهرطلب این رفتار را به فراوانی از خویش نشان میدهد برای این که نیازمند توجه و جلب محبّت دیگران هستند. طبق اصول تئوری انتخاب ما شادی، بیماری افسردگی، موفقیت و… را انتخاب می کنیم و پشت چنين رفتارهایی بدنبال امتیاز گرفتن و جلب توجه افراد دیگر هستیم.

 

افرادی که در تله مهرطلبی افتاده اند با مقصر دانستن خویش در تمام سختی های زندگی، نظر سایرین را جلب می کنند و از آنجایی که شاد بودن یکی از ویژگیهای انسان سالم و موفق است، پس آن ها به عنوان یک بازنده هیچوقت از این رفتار استفاده نخواهند کرد.

 

مهر طلب ها استاد ایجاد احساس تقصیر هستند!

نمونه از یک مادر مهرطلب:هنگامی که پسرش در حال تماشای برنامه مورد علاقه اش است و غرق در آن است از وی می خواهد که در جابه‌جا کردن میز وی را کمک کند، ولی زمانی که با اعتراض پسرش روبرو می شود، می گوید:باشه مادر جان، خودم تنهایی جا به جا می کنم! شروع به کشیدن می کند، صدای کشیده شدن میز همراه با صدای آه و ناله مادر، احساس گناه و تقصیر شدیدی را در پسر ایجاد می کند.

 

همیشه در حال عذرخواهی است.

( در واقع عذرخواهی می کند تا مسوولیت را قبول نکند)

 

همیشه وابسته است

این چنین اشخاص شما را به عنوان منجی و قهرمان زندگی خویش می دانند ولی بعد از چند وقتی سناریوی خویش را اجرا می کنند. زنی را تصور کنید که در هر شرایطی نظر همسر خویش را می پرسد و در اصطلاح “بدون نظر آن ها آب نمیخورند” در جمع دوستان هم خویش را یک عاشق و دل بسته نشان میدهد و برای هر یک از جنبه های زندگی با وی مشورت می کند.

saqar بازدید : 35 پنجشنبه 30 بهمن 1399 نظرات (0)



اعتماد به نفس,افزایش اعتماد به نفس,اعتماد به نفس بالا

اعتماد به نفس بالا

 

در نظر داشته باشید که درک ما از خودمان تاثیر زیادی روی نوع نگرش دیگران دارد زیرا آدم ها همان طوری راجع به ما فکر می کنند که ما در مورد خودمان فکر می کنیم. در این بین عوامل زیادی وجود دارند که تحت کنترل ما هستند و می توانیم با رعایت آن اعتماد به نفس مان را بالا ببریم. این ۷ روشی که برای تان شرح داده ایم، می تواند در زندگی شما تفاوت بزرگی را به وجود بیاورد. امتحانش ضرری ندارد!

اعتماد به نفس یک جور طرز فکر مثبت راجع به خودتان و توانایی‌هایتان است و درست همان موقعی که همه چیز به‌ هم می‌ریزد، می‌تواند به فریادتان برسد و به شما کمک کند تا در برابر مشکلات‌تان قوی باشید. بزرگ‌ترین و موفق‌ترین آدم‌هایی که می‌شناسیم هم گاهی اوقات دچار کمبود اعتماد به نفس می‌شوند. برای تقویت اعتماد به نفس، مثل هر توانایی و مهارت دیگری باید تمرین داشته باشید تا بتوانید آن را مدیریت کنید، اما وقتی بتوانید خودتان افسار را به دست بگیرید، پیشرفت می‌کنید و زندگی‌تان از این رو به آن رو می‌شود.

 

چگونه اعتماد به نفس خود را اندازه بگیریم؟

اعتماد به نفس همانطور که گفته شد، بسته به موقعیت و مهارت مورد نظر متفاوت خواهد بود. برای اینکه با اعتماد به نفس خود و نقاط قوت و ضعف خود آشنا شوید، به نکات زیر توجه کنید:

 

- چقدر برای خودتان اهمیت قائل هستید؟

- چقدر به خودتان می پردازید؟

- تا چه میزان مهارت های خود را می شناسید؟

- در چه مکان هایی اعتماد به نفس بالاتری دارید؟

- در کنار چه افرادی اعتماد به نفس بیشتری دارید ؟

- در چه مکان هایی بیشتر نیاز به اعتماد به نفس را در خود حس می کنید؟

 

برای اینکه بتوانید به ارزیابی دقیقی از میزان اعتماد به نفس خود دست یابید لازم است که به یک روانشناس بالینی مراجعه کنید. روانشناس با انجام آزمون های روانی و مصاحبه های بالینی می تواند اطلاعات دقیق تری در این باره به شما ارائه کند. 

 

اعتماد به نفس,افزایش اعتماد به نفس,اعتماد به نفس بالا

افزایش اعتماد به نفس

 

چگونه اعتماد به نفس داشته باشیم

1 - لباس مناسب به تن کنید

وقتی که شما خوب به نظر برسید دیگران دید متفاوتی نسبت به شما پیدا می کنند. با حمام و مرتب کردن سر و صورت و پوشیدن لباس تمیز می توانید اعتماد به نفس لازم را کسب کنید اما آراستگی به این معنا نیست که پول زیادی خرج کنید. می توانید به جای تهیه انبوهی لباس ارزان قیمت، چند تکه لباس با کیفیت مناسب خریداری کنید و با این کار ظاهر خود را آراسته تر کنید.

 

وقتی ظاهرتان خوب باشد احساس بهتری نسبت به خودتان خواهید داشت. زندگی و کارتان را جوری نظم و ترتیب بدهید که در خور شخصیت شما باشد و احساس بهتری نسبت به خودتان پیدا کنید، همه‌ی اینها باعث تقویت اعتماد به نفس شما می‌شود. لباس‌تان باید طوری باشد که موفقیت را نشان بدهد. لوازم شخصی شما نشان‌دهنده‌ی شخصیت‌تان هستند پس در انتخاب‌شان دقت کنید.

 

2 - به نحوه ایستادن خود توجه کنید 

اگر با سستی و بی حالی و شانه های افتاده صحبت می کنید، وقتی نسبت به آنچه انجام می دهید علاقه نشان نمی دهید و به خودتان عشق نمی ورزید این به این معناست که شما اعتماد به نفس کافی ندارید. در هنگام صحبت کردن صاف بایستید، سرتان را بالا بگیرید و تماس چشمی داشته باشید. با تمرین این موارد نه تنها احساس مثبتی در دیگران نسبت به خود ایجاد می کنید بلکه احساس قدرت بیشتری نیز می کنید.

 

باید با اعتماد به نفس بالا رفتار کنید سعی کنید با تمرین و ممارست راست ایستادن را تمرین کنید برای راست ایستادن سعی داشته باشید ناف خود را به طرف ستون فقراتتان عقب بکشید و شانه ها را به سمت عقب کشیده و سینه را به طرف جلو بیاورید.

 

 

 

3 - در ردیف و صف جلو قرار گیرید

اکثر مردم در مدرسه، اداره و جلسات ترجیح می دهند در ردیف عقب قرار گیرند چون از مورد توجه قرار گرفتن وحشت دارند و در واقع "اعتماد به نفس" ندارند. تصمیم بگیرید برای رفع آن در ردیف جلو بنشینید و بر ترس خود غلبه کنید. نکته دیگر آنکه افراد با اعتماد به نفس بالا سریع راه می روند، آن ها همیشه جایی برای رفتن و دیدن دارند. حتی اگر عجله ندارید با انرژی حرکت کنید این باعث می شود مهم به نظر برسید.

saqar بازدید : 31 چهارشنبه 29 بهمن 1399 نظرات (0)

تلفن های آنالوگ اولین سیستم هایی بودند که در سازمان ها باره بهره‌گیری قرار می گرفتند. در این دسته می خواهیم به رسیدگی تفاوت سیستم ویپ و تلفن آنالوگ بپردازیم.

 تلفن­ آنالوگ

تلفن­‌ آنالوگ، یک سیستم ارتباطی زیاد ساده است که امواج به چهره کاملا اولیه ارسال و اخذ می­‌شود. سیستم تماس و کارایی تلفن‌­های آنالوگ بر پای بست، سیگنال و امواج مخابراتی است. کار اصلی این سیگنال تبدیل صوت به پالس است. تلفن‌های آنالوگ ویژگی‌های ساده و محدودی دارند و برای بهره‌گیری در منزل مناسبند.

سیستم تلفن ویپ

سیستم تلفن ویپ یا تلفن­‌های دیجیتال که بر روی دستگاه‌­های آنالوگ ست می‌­شوند. تلفن­‌های دیجیتال، سیگنال­‌های برآمده از امواج صوت را می‌­شکند و به اعداد صفر و یک تبدیل می­‌کند. این سیستم به انگیزه ساختار محکمی که دارد می‌تواند هر خطایی که در هنگام ارسال و گرفتن روبرو شود اصلاح کند که این عامل، کارایی بسزایی در روشنی و کیفیت صدا خواهد داشت.

تاریخچه به کارگیری ویپ:

از سیستم ویپ برای نخستین بار در تماس‌های صوتی و تصویری اینترنتی تحت شبکه نرم افزارهایی مانند یاهو و MNS بهره‌گیری شد. ولی با ترقی تکنولوژی ویپ و مزیت تفریق نرخ هزینه مکالمه در این سیستم، در کارت‌های تلفن بین المللی برای تماس­‌های ارزان­تر مورد بهره‌گیری قرار گرفت. سیستم ویپ با پیشرفت سریع و رو به جلو امروزه توانسته جای دستگاه‌­های سانترال و تلفن‌­های آنالوگ­‌ به اخص در سازمان‌ها و شرکت‌­ها بگیرد و به نخستین انتخاب شرکت­‌ها و مدیران تبدیل شده است.

منبع:

https://avashnet.com/setup-voip/

saqar بازدید : 26 چهارشنبه 29 بهمن 1399 نظرات (0)

به گزارش Cnet، اپل در نسخه آزمایشی iOS 14.5 ویژگی‌های زیادی در اختیار کاربران قرار داده که یکی از آن‌ها، ایموجی‌های جدید است؛ از جمله ایموجی قلب آتشین.

در کنار ایموجی قلب آتشین، موارد دیگری مانند ایموجی صورت در حالت بازدم، ایموجی صورت قرارگرفته در دود و یک سری ایموجی مناسب شیوع ویروس کرونا و واکسیناسیون اشاره کرد. تعداد زیادی صورت با رنگ‌ پوست مختلف هم در نسخه آزمایشی iOS 14.5 دیده می‌شوند. اپل یک تغییر جالب هم در ایموجی هدفون ایجاد کرده  و تصویر آن با تصویر ایرپاد مکس عوض شده است که زیباتر به نظر می‌رسد.

البته تغییرات ایموجی‌ها به همین‌ها محدود نمی‌شود و تغییر دیگری هم به وجود آمده است که با گشت‌وگذار قسمت ایموجی‌ها می‌توانید مشاهده کنید. اپل سعی کرده است قسمت ایموجی‌ها را به صورتی طراحی کند که احساسات بیشتری منتقل کنند و کاربران گزینه‌های زیادی  پیش رو داشته باشند. استفاده از ایموجی این روزها بیشتر از گذشته شده است و برای هر کاری و نمایش احساسات و شرایط مختلف می‌توان از آن‌ها استفاده کرد. ایموجی‌ یکی از سریع‌ترین راه‌ها برای نمایش حس و حال و حتی واکنش به اتفاقات خاص به‌حساب می‌آید. iOS 14.5 که در فصل بهار راهی بازار می‌شود، تعداد زیادی ایموجی جدید پیش روی کاربران قرار می‌دهد.

منبع:
saqar بازدید : 23 چهارشنبه 29 بهمن 1399 نظرات (0)

به گزارش GSM‌Arena، به نظر می‌رسد ماه مارس پیش رو برای اپل بسیار مهم است. براساس شایعات، این شرکت قصد معرفی محصولات متنوعی در این ماه دارد.به ادعای جان پراسر، اپل ایرتگ قرار است رقیبی برای گلکسی اسمارت تگ سامسونگ باشد که در ماه مارس راهی بازار می‌شود. او به عرضه آیپد پرو بعدی هم اشاره کرده است که در ماه مارس عرضه خواهد شد. البته احتمال دارد که پراسر اشتباه کند؛ او قبلا پیش‌بینی کرده بود که اپل ایرتگ هم‌زمان با معرفی مک‌بوک‌های M1 معرفی خواهد شد.

انتظار می‌رود آیپد پرو از همان زبان طراحی آیپدهای قبلی استفاده کند؛ اما به تراشه A14 مجهز شود. منابع مختلف به این موضوع اشاره می‌کنند که آیپد پرو ۱۲٫۹ اینچی جدید با صفحه‌نمایش mini-LED راهی بازار می‌شود.

حساب کاربری LeaksApplePro در توییتر، به این موضوع اشاره کرده است که اپل در ماه مارس ایرپاد پرو 3 را معرفی خواهد کرد. احتمال دارد که ظاهر این محصول شبیه به ایرپادز پرو باشد اما از ANC استفاده می‌کند. طبق شایعات، ایرپاد پرو 3 نزدیک به ۲۰ درصد ارزان‌تر از مدل قبلی خواهد بود و شاید با قیمت نزدیک به ۲۰۰ دلار راهی بازار ‌شود.

منبع:
saqar بازدید : 31 شنبه 25 بهمن 1399 نظرات (0)

آپلود و انتشار محتوا شامل عکس و ویدیو به چهره منظم

نوشتن کپشن یا متن متناسب با محتوای آپلود شده

پاسخ به دایرکت هایی که توسط فالوور های یک پیج یا حتی افرادی که پیج را تعقیب نمی کنند، ارسال شده

پاسخ به کامنت های پست ها

حذف کامنت های توهین آمیز و بعید از ادب

گذاشتن استوری

پاسخ به بازتاب ها به استوری

افزایش لایک پست ها

افزایش بازدید (View) ویدیوها (پست اینستاگرام) و آشنایی با روش های مختلف افزایش ویو (مانند خرید بازدید پست )

افزایش فالوور واقعی

حفظ امنیت پیج و بازدارندگی از هک شدن آن

پویا نمودن پروفایل (تغییرات دوره ای در متن بایو و تصویر پروفایل)

تسلط نسبی به نرم اسباب های گرافیکی همانند Photoshop و illustrator

افزایش سطح تعامل پیج اینستاگرام (Engagement Rate Optimization)

آشنایی با شیوه های گوناگون تبلیغات در اینستا

تسلط نسبی به زبان انگلیسی

خلاقیت در برپایی محتوا

و …

عمده وظایف ادمین پیج اینستاگرام می باشد. استخدام ادمین اینستاگرام غیرحضوری پروا داشته باشید که میزان حقوق یک ادمین را تعداد قابلیت های فرد مدیر تعیین می کند. شدنی است یک صاحب پیج کل موارد فوق را بیچارگی نداشته باشد و در روبرو پیجی سایر بیچارگی به ادمین با تمام قابلیت های مذکور را داشته باشد.

saqar بازدید : 35 شنبه 25 بهمن 1399 نظرات (0)

خرید قطعات بالارده‌ی کامپیوتر در شش‌ماه اخیر بسیار دشوار بوده است. دلایل بی‌شماری از جمله تأثیر همه‌گیری ویروس کرونا، افزایش تقاضا برای تمامی سخت‌افزارهای محاسباتی و کمبود تأمین، در این موضوع دخیل بوده‌اند. تمامی نگاه‌ها به تراشه‌سازهایی چون TSMC دوخته شده است؛ به‌ گونه‌ای که حتی دولت کشورهای دیگر برای افزایش تولید تراشه‌ی خودرو، این شرکت را تحت فشار گذاشته‌اند. براساس گزارش اکستریم‌تِچ، AMD یکی از شرکت‌هایی است که این کمبود بیشترین تأثیر را روی آن داشته است؛ زیرا تراشه‌های جدیدترین کنسول‌ها، یعنی ایکس‌باکس سری ایکس و اس و پلی‌استیشن 5 و همچنین پردازنده‌های سری رایزن و کارت‌های گرافیک تحت معماری RDNA 2 خود این شرکت را AMD طراحی کرده است.

در نگاه اول، تصمیم AMD برای اتکا به TSMC جهت تولید محصولات ممکن است کوته‌فکرانه و نقطه‌ی ضعفی آشکار به ‌نظر برسد. این استدلالی است که مارک کمپبل، نویسنده‌ی نشریه‌ی Overclock3D مطرح می‌کند. او می‌نویسد:

در صورتی ‌که AMD فضای بیشتری داشت، می‌توانست تراشه‌های بیشتری تولید و با داشتن محصولات بیشتر در بازار، فروش بالاتری تجربه کند. وابستگی بیشتر AMD به لیتوگرافی ۷ نانومتری TSMC برای این شرکت زیان‌آور است. با توجه‌ به اینکه ظرفیت محدود تولید تراشه‌های ۷ نانومتری در TSMC منجر به ایجاد فضا برای رشد رقبا و همچنین باعث تعلیق تقاضا و سرمایه می‌شود، این وابستگی برای شرکت تایوانی نیز مشکلی بالقوه است. AMD باید در آینده با استفاده از لیتوگرافی شرکت‌های رقیب همچون سامسونگ برای تولید محصولات خود، تنوع در آن‌ها را افزایش بدهد.

تجزیه‌وتحلیل کمپبل از وضعیت AMD، نقاط قوتی را آشکار می‌کند. این شرکت سهم خودش از بازار را در سه‌ماهه‌ی چهارم ۲۰۲۰ از دست داد و دلیل چنین موضوعی، محدودیت در عرضه‌ی محصولات است. اگر TSMC ظرفیت تولید بیشتری داشت، AMD می‌توانست تراشه‌های بیشتری بفروشد و در نتیجه، درآمد بیشتری کسب کند. کمپبل اذعان کرد که AMD نمی‌توانست محصولاتش را به‌سرعت از خط تولید TSMC خارج کند و پذیرش درخواست او از AMD برای استفاده از لیتوگرافی سامسونگ در آینده نشان خواهد داد که انتقال طرح‌ها از یک تولیدکننده به دیگری، چقدر طول می‌کشد.

قطعات سیلیکون شرکت شرکت صنایع نیمه‌رسانای تایوان / TSMC

اظهارات کمپبل در مورد اینکه وضعیت فعلی، چشم‌انداز رشد AMD را مختل کرده است، چندان صحیح به ‌نظر نمی‌رسد. چشم‌اندازهای رشد یک شرکت را با توجه ‌به موجودیت کنونی آن، تنها می‌توان در رابطه با قسمت‌های دیگر بازار ارزیابی کرد. دسترسی به ظرفیت بیشتر لیتوگرافی ۷ نانومتری TSMC باعث تولید پردازنده‌های بیشتری برای AMD می‌شود؛ ولی در حال‌ حاضر این‌چنین نیست. تراشه‌ساز تایوانی تحت تأثیر ویروس کرونا، سفارشات انباشته‌شده‌ی فراوانی دارد و به‌ دلیل کمبود موادی همچون ABF، تولید تراشه در سراسر جهان با محدودیت روبه‌برو است.

منبع:
saqar بازدید : 29 شنبه 25 بهمن 1399 نظرات (0)

دارندگان مسترکارت بیت‌پی اکنون می‌‎توانند کارت‌های رمزارز خود را به‌عنوان شیوه‌ی پرداخت در اپل پی اضافه کنند. این شرکت رمزارز می‌گوید گوگل و سامسونگ شرکت‌های بعدی هستند.

اپل وارد عرصه‌ی پرداخت با رمزارز می‌شود

اپل با پردازنده پرداخت بیت‌کوین بیت پی وارد همکاری شد. طبق گزارش RBC Capital Market، اپل اگر شروع به پشتیبانی از پرداخت رمزارز در والت (کیف پول دیجیتال) خود بکند، به‌طور چشم‌گیری درآمدش را افزایش خواهد داد. این شرکت به‌ جای اجرای پروژه داخلی، بیت‌پی را برای شروع این پروژه انتخاب کرده است. 

بیت‌پی بزرگ‌ترین پردازنده پرداخت رمزارز است که امکان ارسال و دریافت رمزارز یا پول فیات را مهیا می‌کند. این همکاری به اپل اجازه می‌دهد تقاضا برای پرداخت با رمزارز را بسنجد.

کارت بیت‌پی را می‌توان با بیت‌کوین، بیت‌کوین کش، اتر و چهار استیبل‌کوین دیگر شامل USDC، جمینی (GUSD)، پکسوس (PAX) و BUSD شارژ کرد. مسترکارت بیت‌پی تنها برای شهروندان آمریکا صادر می‌شود.

مدیرعامل بیت‌پی اظهار کرد که گوگل و سامسونگ پی (Samsung Pay) به‌زودی از کارت بیت‌پی پشتیبانی خواهند کرد. مسترکارت نیز اخیرا اعلام کرده است که از امکان پرداخت مستقیم با رمزارز در ۲۰۲۱ پشتیبانی خواهد کرد.

اکنون صاحبان آمریکایی کارت بیت‌پی می‌توانند مسترکارت خود را به والت اپل پی اضافه کنند.

 

این عملکرد اپل پی به دارندگان مسترکارت بیت پی، امکان پرداخت خریدهای اپل استور و آنلاین را با استفاده از رمزارز در موبایل‌ می‌دهد.

طبق اظهار بیت پی، گوگل پی و سامسونگ پی نیز به‌زودی این قابلیت را به خدمات خود اضافه می‌کنند. بیت پی از PAX،ا‌BUSD،اGUSD و USDC پشتیبانی می‌کند.

منبع:
saqar بازدید : 37 پنجشنبه 23 بهمن 1399 نظرات (0)

سایت خدمات اینستاگرام شرکت خدمات اینستاگرام یکی از اهداف ما در آوش تک که به راستی سایت خدمات اینستاگرام است، خوشنودی کامل مشتری ها از سپریدن کارهایشان توسط تیم ما است.

اگر پیج کاریتان را به ما بسپارید، سایت خدمات اینستاگرام ما تمامی مراحل بالا را با همکاری و آموزش به خودتان سپریدن خواهیم داد.

نگرانی شما نگرانی ما هم هست. پس با کمک هم یگانه از طریق های بازاریابی را برای کسب و کارتان ایجاد کنیم.

اول از کل باید به شما بگوییم که خدمات اینستاگرام رایگان وجود ندارد، ولی ما در پکیج اخص ای که در شرکت آوش تک برای مشتریان در نظر گرفته ایم یک بخش مجانی برای شما داریم که چه از ما خدماتی را خرید کنید و یا خرید نکنید این تقسیم برای شما انجام می‌شود.

 

پیج کاری شما بدون دریافت هیچ هزینه ای آنالیز و ایرادات شما گفته خواهد شد.

تعداد صفحات : 18

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 178
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 5
  • آی پی دیروز : 3
  • بازدید امروز : 8
  • باردید دیروز : 4
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 76
  • بازدید ماه : 306
  • بازدید سال : 2,976
  • بازدید کلی : 11,273