loading...
akhbar tecnolozh8
saqar بازدید : 35 سه شنبه 20 اسفند 1398 نظرات (0)

اهمیت سئو در چیست؟

با گسترش اینترنت و فضای وب، شیوه سپریدن بسیاری از فعالیت‌ها تغییر کرده است. در گذشته برای معرفی کسب‌وکارها از روش‌های حضوری کاربرد می‌شد که امروزه این روش‌ها، جای خود را به سایت‌ها داده‌اند. سایت‌‌ها همان مغازه‌ها و فروشگاه‌ها هستند که شکل امروزی‌تری پیدا کرده‌اند. بعد چیدمان و نحوه‌ی ارائه‌ی محصول در این فروشگاه‌ها اهمیت زیادی دارد. وانگهی مکانی که برای تاسیس فروشگاه انتخاب می‌کنید باید در معرض دیدن مشتری‌ها باشد. در دنیای امروز، موتورهای جستجو به خصوص گوگل اصلی‌ترین مسیر برای پیدا کردن تجارت شما هستند و قرار دریافت در جایگاه مناسب صفحه نتایج جستجو، نقش اساسی در پیشرفت کار و جنبش شما دارد و اینجاست که اهمیت سئو نمایان می‌شود.

 

به متخصص بهینه سازی سایت مراجعه کنید

اگر صاحب یک کمپانی یا کسب‌و‌کار باشید، نخستین رهسپار که برای رسمی کردن فعالیتتان اتمام می‌دهید، ایجاد یک سایت است. بسیاری از صاحبان مشاغل، بعد از مدتی متوجه می‌شوند سایتشان کارآیی لازم را ندارد و آن‌طور که از ابتدا چشمداشت داشتند برای گسترش کسب‌وکارشان سودمند نیست. در این حالت می‌توان گفت سایت شما دچار مرض شده است و برای شفا آن باید به کارآزموده مراجعه کرد. کارآزمودگان باسابقه‌ی سئو 24 به شما کمک می‌کنند تا دشواری ها سایتتان را برطرف کنید. مهم ‌ترین ابزار برای این کار، به کارگیری خدمات سئو است. SEO مخفف عبارت Search Engine Optimization  و به معنای بهینه سازی سایت برای موتورهای جستجو است. سئو مهم‌ترین احتیاج شما برای یک کسب وکار نیرومند است.

 

چگونه‌ سئوی اصولی، سکوی پرتحمل تجارت شما می‌شود

گوگل و دیگر موتورهای جستجو، الگوریتم‌ها و قوانین خاصی برای رتبه بندی سایت‌ها دارند. این قوانین هر سنه به روز می‌شوند تا بهترین و مرتبط‌ترین مطالب را در صدر پیمان دهند. با در نظر اخذ این فیلترها چشم وهمچشمی برای داشتن یک وبسایت کامیاب سخت‌تر شده است. اگر می‌خواهید احد از برندگان این چشم وهمچشمی تنگاتنگ باشید، باید از مزایای سئو مستحضر شوید و به حقیقت از آن بهره ببرید.

1- صفحه اول گوگل را از دست ندهید: بیشتر مخاطبان از طریق موتورهای جستجو مشابه گوگل وارد سایت‌های مختلف می‌شوند. بر پایه احصاء بیش از 75درصد کاربران روی پیشنهادهای صفحه اول گوگل، کلیک می‌کنند. این آمار اهمیت پیمان اخذ وبسایت در صفحه‌ی اول را به نکوداشتن اثر می‌دهد. سئوی درست و بنیادین به شما کمک می‌کند در صفحه‌ی نخست گوگل حضور داشته باشید و این فرصت فوق‌العاده را از دست ندهید.

2- اعتماد کاربران را جلب کنید: شمردن و نظرسنجی‌ها پرتو می‌دهد کاربران به سایت‌های معروف و پرمخاطب اعتماد اکثریت دارند. قرارگرفتن در صفحه نخست گوگل یگانه از راه‌های جلب اعتماد مخاطبان است. طراحی مناسب سایت و پیمان دادن نظرات مثبت دیگر کاربران برخی از روش‌هایی است که تیم سئو توصیه می‌دهد تا کاربران به شما اعتماد کنند. فراموش نکنید محصولات شما باید کیفیت بالا و راستین داشته باشد و روش‌های سئو فقط برای تایید کیفیت به شغل می‌روند.

3- با مخاطبان ویژه آشنا شوید: تحلیل مخاطبان به شما کمک می‌کند لغایت گروه‌های منظور را مشخص کنید. برای پیشرفت در کسب‌وکار، لازم است بدانید محصولتان برای کدام گروه سنی جذاب‌تر است، مردمان  کدام ناحیه رغبت بیشتری به تکاپو شما اثر می‌دهند، بیشتر کاربرانتان خانم هستند یا آقا، چه تحصیلاتی دارند و... . ده‌ها سوال سایر که به مخاطب شناسی شما کمک می‌کند. تیم حرفه‌ای سئو با استفاده از نرم ابزارها و روش‌های حرفه‌ای، نتایج این تحلیل‌ها را در گزین کردن شما پیمان می‌دهند الی بتوانید آگاهانه، کالا و خدماتتان را به مخاطبان ارائه کنید. 

4- از قافله‌ی سئو عقب نمانید: پیش‌تر هم اشاره کردیم که الگوریتم‌ها و قوانین گوگل هرسال تغییر می‌کنند. اصول سئو نیز هم‌پای این تغییرات، به روز می‌شوند تا سایت شما را در بالاترین کیفیت حفظ کنند. از وظایف تیم سئو آگاهانیدن از قوانین جدید و پیاده کردن این قوانین برای شما است.

5- دشواری ها سایت را ریشه یابی کنید: همان‌طور که سایت مریض برای حل مشکلاتش به سئو دربایستن دارد. برای شفا این بیماری باید انگیزه آن را معرفی و گذرگاه درست درمان را انتخاب کنید. بعضی دشواری ها مشابه دیر لود شدن صفحات و بالا بودن نرخ پرش و ... با روش‌های صحیح، بسهولت برطرف می‌شوند.

6- خدمات حرفه‌ ای سئو خرج نیست: کم و بیش می‌توان گفت شما برای خدمات سئو هزینه‌ای پرداخت نمی‌کنید؛ بلکه پول خویش را برای کسب درآمد و کامیابی بیش‌تر پس‌انداز می‌کنید و از هدر رفتن سرمایه‌تان ممانعت می‌کنید. فلذا گرفتن خدمات سئو سایت برای شما یک سرمایه گذاری بلندمدت است که در نهایت سود چند برابری را عایدتان خواهد کرد.

7- از رقبا عقب نمانید: امروزه تمام کسب و کارهای موفق از اهمیت سئو مستحضر هستند و از آن سهم می‌برند. شما نیز برای باقی ابقاء در کورس رقابت با آن‌ها، به این خدمات دربایستن دارید الی جایگاه مناسبی در میان بهترین‌ها داشته باشید.

 

خدمات سئو 24 برای مشتریان

سایت سئو 24 به عنوان پیشتاز در زمینه‌ی سئوی حرفه‌ای، خدمات جامع بهینه سازی سایت را ارائه می‌دهد. 

 با خدمات سئو 24 تمام نتایجی که در بالا گفته شد، به راحتی به دست خواهد آمد. این تیم با روش‌های گوناگون مشابه سئوی داخلی و سئوی بیگانه به ارتقا سایتتان کمک می‌کند. این دو شیوه صحیح همانند قفل و کلیدی هستند که به کمک هم، درهای توسعه‌ در فضای وب را برای شما مفتوح خواهند کرد. تیم سئو 24 مجموعه‌ای از بهترین خدمات سئو را به شما ارائه می‌دهد الی به نتیجه‌ی مد نظر و ایده‌آل دست پیدا کنید.

1-سئوی داخلی: از روش‌های متنوعی برای شفا سئوی داخلی بهره‌گیری می‌شود که به نمونه‌هایی ازآن اشاره می‌کنیم:

-بهینه سازی ساختار و ظاهر وب سایت: جذابیت‌های بصری، زیبایی و کاربری راحت از مواردی هستند که تیم سئو به آن توجه ویژه‌ای دارد. رابط کاربری مناسب از موارد مورد پروا گوگل در سال‌های تازه بوده است. سایت‌هایی که رابط کاربری مناسبی دارند رتبه‌ی احسان در جست‌و‌جوی گوگل به دست می‌آورند.

-تعریف واژه ها کلیدی مناسب: مهم‌ترین و حساس‌ترین مرحله‌ی سئو، پیدا کردن کلمه کلیدی مناسب برای محتوای سایت است. کلمه‌ی کلیدی مناسب و طولانی کمک می‌کند که بدون رقابت مستقیم با رقبا، مشتریان را به سایتتان هدایت کنید. در این روش کالاهای پیوسته با صنعت شما که تقاضای زیادی برای آن هستی دارد را منظور سئو پیمان می‌دهید، به این ترتیب می‌توانید مخاطبان زیادی را به سایت خویش هدایت کنید و فروش بالایی داشته باشید. 

-تولید محتوای مناسب: تیم فرآوری محتوای سئو 24 بر پایه واژه ها کلیدی و بر پای بست، دربایستن مخاطب، مطالب باره بیچارگی سایتتان را تعریف می‌کند. به خاطر داشته باشید محتوای با کیفیت صرفا یک متن طولانی نیست؛ بلکه باید بتواند با حجم پسندیده نیاز مخاطب را شناسایی و برطرف کند. درونمایه شامل مقاله، رپورتاژ آگهی، عکس، اینفوگرافی و ... است که هرکدام باید در جای درست بهره‌گیری شود.

2-سئوی خارجی: سئوی خارجی به راستی نوعی از تبلیغات است که به صورت موثر و بلند مدت مخاطبان هدفمند را به سمت شما هدایت می‌کند. ایجاد بک لینک های متنوع در مقاله‌های مرتبط، تبلیغ در شبکه‌های اجتماعی و ایمیل از راه‌های ارتقا سئوی خارجی است. 

3- آنالیز رقبا: برای آن‌که از رقبای خویش عقب نمانید، باید تمام فعالیت‌هایشان را زیر نظر داشته باشید. این‌که چه تغییراتی در سایت ایجاد می‌کنند، کدام محصولشان پرفروش‌تر است، از چه روش‌هایی برای بازاریابی بهره‌گیری می‌کنند، کدام کلمات کلیدی را به شغل می‌برند و .... مواردی هستند که باید از آن‌ها آگاه باشید. تیم سئو 24 فعالیت‌های رقبای شما را با ابزارهای حرفه‌ای رصد می‌کند تا بتوانید در این چشم وهمچشمی گوی سبقت را از آن‌ها بربایید.

 

سئو سایت شما قدم به قدم با سئو 24

به طور کلی خدمات سئو سایت برای هدایت مشتریان هدفمند به سمت شما سپریدن می‌شود. مسلم است که تمام بازدیدکنندگان برایتان سودمند نیستند و در بعضی موارد باعث کند شدن سرعت سایت هم می‌شوند. یکی از خدمات سئو 24 هدایت مخاطبان هوشمند به سمت شما است؛ مخاطبانی که قابلیت تبدیل شدن به مشتری را داشته باشند.

در ابتدای کار کارآزمودگان تیم سئو24 جلسات مشاوره را با شما انجام می‌دهند الی از مایحتاج و انتظاراتتان مستحضر شوند. سپس تحلیل سایت را آغاز می‌کنند الی ایرادات فنی و محتوایی آن مشخص شود. بعد از ارائه‌ی گزارش کامل از مشکلات، راه حل و استراتژی مناسب برای بهبود چگونگی کنونی به شما پیشنهاد می‌شود. تیم متخصصان نیز تا رسیدن به چگونگی ایده آل در کنار شما خواهند بود. 

یکی از مزایای ویژه‌ای که سئو 24 در اختیار مشتریانش قرار می‌دهد، امکان رصد لحظه به لحظه‌ی پیشرفت پیشه سئو است. اپلیکیشن جت سئو این امکان را به مشتریان می‌دهد که در جریان روند کار سئو سایت پیمان گیرند و با اطمینان بیش‌تر در چشمداشت خدمات آینده باشند.

 

سئو24 از کدام شیوه های اصول سئو اطاعت می‌کند؟

 

اگر بخواهیم در مورد انواع سئو گفتگو نماییم باید گفت بهینه سازی سایت به سه روش سفید، سیاه و خاکستری صورت می‌گیرد که سئو24 با استفاده از اصول سئو کلاه سفید و با تکیه بر تجربه چندین ساله و نمونه‌های موفق فراوان رتبه سایت شما را ارتقا می‌دهد. سئو یک تخصص و تکنیک است و هیچ سایتی بدون رعایت اصول سئو به نتایج دلخواه دست پیدا نخواهد کرد. 

دید سئو24 طولانی مدت است و سعی می‌کند رتبه سایت شما را با امن ترین روش‌های شدنی ارتقا دهد. 

هیچ تضمینی برای باقی پایدار گذاشتن سایت در رتبه‌های برتر هستی ندارد و لازم است برنامه سئو طولانی مدت داشته باشید از این رو قراردادهای سئو24 یک ساله منعقد می‌شود.

کارشناسان ما در درازا راه در ساحل شما خواهند بود و ضمن رسیدگی رقبا به ارائه راهکارهای مناسب شما می‌پردازند.

برای دریافت خدمات رایگان با شرکت آوش تک در ارتباط باشید.

خدمات سئو سایت چیره دست خویش را با اطمینان به سئو ۲۴ بسپارید

هر تغییر و تحولی برای آن‌که به آخر الامر برسد، باید سررسید مشخصی را سپری کند. خدمات سئو و بهینه سازی سایت نیز از تغییراتی هستند که با گذر موعد نتایج آن‌ها مشخص می‌شود. پس باید شکیبا باشید و به تیم کارآزموده سئو اطمینان کنید. 

برخی شرکت‌ها پیشنهادهای وسوسه کننده‌ی سئوی تضمینی را ارائه می‌دهند، ولی این موضوع چقدر شدنی است؟ چه بسا به پیشه بردن واژه‌ی تضمینی کمی اغراق آمیز باشد، ولی شرکت‌های باسابقه و حرفه‌ای می‌توانند تمام انتظارات شما از خدمات سئو را برآورده کنند. از آن‌جا که هرسال الگوریتم‌های گوگل به روز می‌شوند، شرکت‌هایی که وعده‌ی افزایش رتبه در سررسید کوتاه و مشخصی ارائه می‌دهند، قابل اطمینان به عقیده نمی‌رسند.

مجموعه‌ی سئو 24 با بیش از ده سنه فعالیت در حوزه‌ی طراحی و سئو سایت به عنوان یگانه از شرکت‌های باسابقه شناخته می‌شود. بیش از 6000 مشتری و 200پروژه‌ی موفق، کارنامه‌ی قابل اعتمادی برای این گردآور رقم زده است. سئوی سایت‌های گردشگری، خبری، نیازمندی و فروشگاهی نمونه‌ای از خدمات حرفه‌ای سئو24 است که فراخ شدن و تنوع فعالیت‌های مجموعه را نشان می‌دهد. 

قراردهای سئو معمولا یک‌ساله هستند و در این مدت تمام خدمات سئو با کیفیت و پشتیبانی کامل به شما ارائه می‌شود. قیمت سئو برای خدمات مختلف، متفاوت است و شما می‌توانید برای سفارش سئو با توجه به نیازتان اقدام کنید.

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 178
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 0
  • آی پی دیروز : 16
  • بازدید امروز : 2
  • باردید دیروز : 19
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 47
  • بازدید ماه : 21
  • بازدید سال : 2,691
  • بازدید کلی : 10,988