loading...
akhbar tecnolozh8
saqar بازدید : 31 چهارشنبه 08 بهمن 1399 نظرات (0)

طبق گزارش GSMArena، نوامبر گذشته سامسونگ یکی از مقرون‌به‌صرفه‌ترین گوشی‌های هوشمند خود را معرفی کرد. این دستگاه گلکسی A02s بود که با قیمت ۱۵۹ یورو به فروش می‌رسید. امروز یک دستگاه دیگر توسط این شرکت معرفی شد که دارای قیمتی پایین‌تر از مدل ارزان‌قیمت قبلی است. این گوشی گلکسی A02 است که با قیمت ۲۹۹۹ بات (۱۰۰ دلار) در تایلند معرفی شد.

به غیر از دوربین و پردازنده‌، تقریبا همه‌ی مشخصات این دستگاه با گلکسی A02s یکسان است. در پشت این گوشی هوشمند سامسونگ یک دوربین کمتر دیده می‌شود و این دستگاه از تراشه‌ی MT6739W مدیاتک استفاده می‌کند. یک نمایشگر LCD HD پلاس ۶٫۵ اینچی در جلوی آن تعبیه شده است و یک ناچ قطره‌ای دارد که وظیفه‌ی میزبانی دوربین سلفی ۵ مگاپیگسلی بر عهده آن است. روی قاب پشتی بدنه پلاستیکی گلکسی A02 دوربین اصلی ۱۳ مگاپیکسلی دیده می‌شود که یک لنز ماکروی ۲ مگاپیکسلی آن را همراهی می‌کند.galaxy A02

منبع: 
saqar بازدید : 36 چهارشنبه 08 بهمن 1399 نظرات (0)

تراشه‌های اختصاصی اپل برای آیفون همیشه از تراشه‌های سامسونگ و کوالکام قوی‌تر بوده‌اند؛ اما به نظر می‌رسد این شرایط به‌زودی تغییر می‌کند.

به گزارش MSPoweruser، براساس بنچمارک فاش‌شده، سامسونگ تراشه‌ای در دست ساخت دارد که از A14 Bionic اپل قوی‌تر خواهد بود.

براساس اطلاعات GFXBench، این تراشه سامسونگ که از پردازنده گرافیکی AMD استفاده می‌کند، عملکردی بهتری از A14 Bionic اپل دارد. برای درک بیشتر قدرت تراشه سامسونگ بهتر است تصویر زیر را مشاهده کنید که نشان می‌دهد تراشه سامسونگ عملکردی بسیار بهتر از تراشه اپل دارد.

بنچمارک تراشه جدید سامسونگ و AMD

اگر این اطلاعات صحت داشته باشند، احتمالا AMD از معماری RDNA در پردازنده گرافیکی موبایل استفاده کرده است. سامسونگ مجوز استفاده از این معماری را در ماه ژوئن ۲۰۲۰ از AMD دریافت کرد. این لایسنس به سامسونگ اجازه می‌دهد دیگر از پردازنده‌های گرافیکی MALI استفاده نکند.

انتظار می‌رفت تراشه سامسونگ که به پردازنده گرافیکی AMD مجهز شده است در سال ۲۰۲۲ راهی بازار شود؛ اما براساس شایعات، این تراشه‌در سه‌ماهه سوم سال ۲۰۲۱ راهی بازار می‌شود. احتمال پرچم‌دار سامسونگ در پاییز سال آینده به این تراشه مجهز خواهد بود.

منبع: 
saqar بازدید : 28 چهارشنبه 26 آذر 1399 نظرات (0)

در این مطلب به شما می آموزیم که چگونه به یک پوشه ZIP که دارای یک رمز عبور ناشناخته است دسترسی پیدا کنید. تنها راه انجام این کار این است که برنامه ای که می تواند رمز عبور را برای شما از بین ببرد را دانلود کنید. هرچند که روند رمزگشایی می تواند چند روز طول بکشد.

 

قسمت 1 :

آماده سازی برای حذف رمز عبور

از ریسک این کار مطلع باشید: باید یک برنامه را دانلود کنید که بتواند رمز عبور را در پوشه ZIP حدس بزند. قبل از اینکه این کار را انجام دهید، آگاه باشید که این می تواند کامپیوتر شما را به ویروس آلوده کند.قبل از ادامه ی کار یک آنتی ویروس و مرورگر ایمن نصب کنید.

 

اکثر نسخه های آزمایشی رایگان فقط رمزهای عبور کوتاه را پیدا می کنند.اگر برنامه ای که در اینجا ذکر نشده است و فعال بودن نامحدود را به صورت رایگان ارائه می دهد، از دانلود آن جلوگیری کنید، زیرا ممکن است بدافزار باشد.

 

انتظار داشته باشید که انجام این کار ممکن است زمان زیادی به طول بیانجامد. برخی از این نرم افزار ها برای رمزگشایی به چندین ساعت و یا چند روز زمان احتیاج دارند. هیچ راهی برای رمزگشایی به طور معمول در چند دقیقه وجود ندارد. هر سرویسی که ادعا میکند این کار را انجام میدهد، احتمالا بدافزار است. 

 

همه برنامه ها را ببندید شما به حداکثر سرعت پردازنده کامپیوتر خود نیاز دارید، بنابراین برنامه های سنگین مانند فتوشاپ، بازی های ویدئویی، پخش کننده های صوتی و تصویری و غیره را ببندید.

حتی با حداکثر سرعت پردازشی رایانه ای که برای حدس زدن گذرواژه پوشه ZIP استفاده می شود، این روند هنوز می تواند چند روز طول بکشد.

 

پوشه ZIP خود را روی دسکتاپ قرار دهید. دسکتاپ به راحتی قابل دسترسی است، پوشه ZIP را بر روی دسکتاپ بکشید و همچنین میتوانید پوشه ZIP را با انتخاب پوشه، با فشار دادن Ctrl + C (ویندوز) یا (Command + C (Mac⌘ ، رفتن به دسکتاپ و فشار دادن Ctrl + V یا  Command + V⌘ کپی کنید و پیست کنید.

اگر پوشه ZIP بر روی یک مورد تلفن همراه مانند یک گوشی هوشمند یا یک تبلت باشد، قبل از ادامه این پوشه را بر روی کامپیوتر قرار دهید .

 

برداشتن رمز عبور فایل Zip, هک پسورد فایل های زیپ

حذف پسورد فایل zip

 

قسمت 2

با استفاده از John the Ripper

نحوه کار: John the Ripper یک برنامه رایگان مبتنی بر خط فرمان است که می تواند برای رمزگشایی کلمات عبور مورد استفاده قرار گیرد. متاسفانه، در حالی که رایگان است، نصب و استفاده از آن می تواند مشکل باشد.

 

John the Ripper را دانلود کنید: به http://www.openwall.com/john در مرورگر وب خود بروید و سپس در پایین صفحه روی لینک John the Ripper 1.8.0-jumbo-1 (Windows binaries, ZIP, 34 MB) در بخش "community enhanced version"کلیک کنید .

 

John the Ripper را از حالت فشرده خارج کنید: روی پوشه ی ZIP دانلود شده, دوبار کلیک کنید. سپس روی زبانه ی Extractو گزینه ی Extract all, سپس Extract کلیک کنید و صبر کنید تا پنجره باز شود.

 

نصب John The Ripper : John The Ripper را نمی توان مانند برنامه های معمولی نصب کرد، اما شما می توانید با قرار دادن پوشه ی آن و سپس آن را به "john" تغییر نام دهید.

در پنجره ای که برنامه را از حالت فشرده خارج کرده اید، روی پوشه "john180j1w" کلیک کنید.

Ctrl + C را فشار دهید

دسکتاپ خود را باز کنید، سپس Ctrl + V را فشار دهید .

راست کلیک بر روی پوشه، سپس روی Rename کلیک کنید

John را تایپ کنید و  اینتر را بزنید .

 

پوشه ZIP خود را در پوشه "run" برنامه ی John the Ripper  قرار دهید. پوشه را با کلیک بر روی آن و با فشار دادن Ctrl + C کپی کنید، سپس پوشه "john" و پوشه «run» را باز کنید، روی فضای خالی کلیک کرده و Ctrl + V را فشار دهید .

 

 

Command Prompt را باز کنید: دستورالعمل باز کردن برنامه خط فرمان :

روی Start  کلیک کنید 

عبارت command prompt را تایپ کنید.

روی Command Prompt در بالای پنجره استارت کلیک کنید.

 

دایرکتوری را به پوشه ی “run” برنامه ی John the Ripper تغییر دهید. عبارت cd desktop/john/run را تایپ کنید سپس دکمه ی ↵ Enter را فشار دهید.

 

دستور "run" را وارد کنید عبارت zip2john.exe name.zip > name.hash را تایپ کنید (مطمئن شوید که به جای "name" نام پوشه ZIP خود را جایگزین کنید) و ↵ Enter را فشار دهید.

مثلا برای یک پوشه ZIP به نام "hello", دستور zip2john.exe hello.zip > hello.hash را بنویسید .

 

hash پوشه ی ZIP را تعریف کنید: name.hash را وارد کنید (جایی که "name" نام فایل hash است) و ↵ Enter را فشار دهید. در این مرحله، شما آماده هستید که رمز عبور را از بین ببرید.

 

 

شروع به حذف رمز عبور کنید: عبارت john.exe --pot=name.pot --wordlist=john/run/password.lst name.hash را تایپ کنید و اینتر ↵ را بزنید.

John the Ripper رمز عبور پوشه ی ZIP را با پایگاه داده ی کلمات کلیدی خود مقایسه خواهد کرد.

شما باید "name" را در هر دو "name.pot" و "name.hash" با نام پوشه ZIP خود جایگزین کنید. فایل password.lst حاوی لیستی از کلمات عبور و جایگزینی آنها است.

منبع: https://www.beytoote.com/computer/tarfand-c/remove-zipfile2-password.html

saqar بازدید : 29 چهارشنبه 26 آذر 1399 نظرات (0)

عموم جامعه برای یافتن مناسب ترین گزینه مورد نظرشان، به موتورهای جستجوگر از جمله مهمترین آنها، گوگل رجوع میکنند. نخستین مرجع آشنایی با یک کمپانی یا سازمان و سوابق کار و جنبش آن رسیدگی تارنما آن میباشد. لذا طراحی وب سایت، نخستین گامی است که یک برند برای هویت کسب و کار خویش نیازمند آن میباشد. منظور اصلی اکثر کسب و کارها از طراحی وب سایت، شناسایی سازمان و نمایش خدمات و محصولاتشان می باشد که این ایده هوشمندانه بخشی از فرایند برند سازی است.

یک طراحی سایت خوب و استاندارد به مشتریان کمک میکند الی به چهره آنلاین به محصولات و خدمات شما دست یابند، آنها را انتخاب نموده و یا حتی سفارش دهند. میلیونها نفر در سراسر جهان برای یافتن فرآورده وخدمات مورد نظر خود در اینترنت جستجو میکنند که شدنی است بدبختانه شوربختانه تارنما شما به انگیزه غیر چیره دست بودن و فقدان استانداردهای لازم از نقطه نظر گوگل، در نتایج جستجوی آنها یافت نشود و شما آنها را از دست بدهید.

روزانه هزاران سایت در جهان، صدها وبسایت در ایران که سر راست یا غیرمستقیم رقیب شما محسوب میشوند راه اندازی میشوند. پیدا کردن جایگاهی مناسب و مستحکم در این بین موفقیتی است که به سادگی پژوهشگر نمیشود و قواعد سپریدن آن در تخصص طراحان چیره دست سایت است. راهکارنوین با شناخت جامعی که از فضای مجازی دارد، سوداگری شما را رسیدگی کرده و وبسایت شما را مطابق با نیازهایتان و سلیقه مخاطبان شما طراحی میکند. بدین ترتیب میتوانید کسب و کارتان را در دنیای مجازی نیز به راستی معرفی کرده و با طراحی سایت پیشه ای، خدمات و محصولات خویش را به نکویی به مخاطبانتان ارائه کنید.

اگر در حال آماده یک وبسایت دارید اما موعد زیادی از تکاپو آن میگذرد، رهنمود میکنیم که آن را به ما بسپارید تا آنرا بررسی کرده و در صورت احتیاج تغییرات و بهینه سازی هایی را روی آن اعمال کنیم، در این چهره میتوانید مطابق با فناوری روز طراحی سایت جنبش کنید و اگر هنوز سایتی ندارید، ما آماده هستیم لغایت با طراحی وبسایت خلاقانه و بروز، گذرگاه صراحت را در سوداگری آنلاین شما برایتان فراهم سازیم.

تصور کنید یک طراحی سایت فروشگاهی سفارش دیتا اید و آنرا تحویل گرفته اید و بعد از مدتی تولید محتوای سایت را هم سپریدن داده اید و به عنوان مالک و مدیر سایت با کاربران و مخاطبان خود در بستگی هستید، اینکه صرفا با مخاطبانتان در پیوستگی باشید یا عکس محصولات را به آنها نشانه دهید کافی نیست، بلکه باید در سایت فروشگاهی خود، شرایطی را فراهم کنید که کاربران به شکلی آسان و سریع اقدام به خرید کنند. همچنین میتوانید به طور ریزبین آمارگرفتن بازدید کاربران، میزان فروش و همگی کار و جنبش ها را مدیریت کنید.

تخصص های دخیل در طراحی وب سایت

افرد و تخصص های مختلفی در روند طراحی تارنما نقش دارند. شرکت راهکارنوین در درازا سالها سایت حرفه ای خویش در این زمینه، متخصص ترین ها در دامنه طراحی سایت را در قالب یک تیم هماهنگ در کنار هم قرار دیتا تا بهترین خروجی حاصل شود. سفارش طراحی سایت شما از اولین گام یعنی مشاوره تا آخرین گام یعنی مسیر اندازی، توسط بهترین کسان ودیعه خواهد شد. در راهکارنوین پروژه های طراحی سایت توسط تحلیلگران، طراحان، برنامه نویسان، پشتیبانان و مدیران پروژه به شکلی هماهنگ و ساختار یافته اتمام میشود و پس از پیاده سازی کامل سایت، ما همچنان در کناره شما هستیم لغایت حضوری کامیاب در محیط مجازی داشته باشید.

فاکتورهای طراحی سایت شرکتی

طراحی سایت حرفه ای در تهران - مشرق نیوز

اعتقاد داریم که طراحی سایت شرکتی باید نحوی باشد که تصویری مناسب و چیره دست از کسب و کار شما ارائه دهد. شمار قابل توجهی از بازدیدکنندگان برای نخستین بار از راه وبسایت یک کمپانی با سوداگری آن آشنا میشوند. لذا طراحی سایت شرکتی باید به گونه ای باشد که اطلاعات جامع و مفیدی را از تکاپو کمپانی به بهترین شکل ممکن ارائه داده و بازدیدکننده را در همان نخستین مراجعه به هوادار همیشگی تبدیل کند.

فاکتورهای طراحی سایت فروشگاه ملاک کامیابی یک فروشگاه در سطح شهر، با ملاک های کامیابی یک فروشگاه آنلاین تفاوت های قابل توجهی دارد. راهکارنوین به انگیزه آشنایی کاملی که با فضای سوداگری آنلاین و رفتار مشتریان در فضای مجازی، گزینه ای ایده آل برای سفارش طراحی سایت فروشگاهی است. سایت فروشگاهی باید امکان گسترش و اشاعه را بعدها داشته باشد لغایت بخوبی پذیرای محصولات جدید و تعداد بالای مشتریان باشد. راهکارنوین امروز وبسایتی را برای فردای شما طراحی میکند، با پروا به ترقی همیشگی تکنولوژی های وب و تغییر سلایق کاربران، یک وبسایت باید با بسترسازی مناسب، قابلیت استجابت امکانات جدید بعدها را داشته باشد.

saqar بازدید : 35 شنبه 19 مهر 1399 نظرات (0)

شرکت طراحی سایتوب شعبه تهران با تیمی متخصص، پایبند و با تجربه حاضر است الی سایتی مطابق دربایستن شما و طبق سلایق و علایق شما برایتان در کمترین زمان و با بهترین کیفیت طراحی نماید.

 

اگر در طهران حیات نمی کنید و یا پیگیری یک کمپانی طراحی سایت در تهران هستید می توانید با مشاوران ما تماس حاصل فرمایید لغایت از خدمات ما مطلع شوید .

 

 

 سایت خویش را به صفحه نخست گوگل بیاورید 

کلیک کنید

 

هر شرکتی در طهران طراح سایت نیست...!

طراحی سایت حوزه‌ای بسیار وسیع و گسترده می باشد و مانند هر دامنه دیگری متخصصین تازه کار و حرفه ای و شرکت هایی هستی دارند که می توانند یک اتفاق خوب برایتان رقم بزنند و یا بلای جانتان شوند.

این ارتباط دارد که شما بتوانید تشحیص شرکتهای طراحی وب سایت در تهران دهید چه شرکتی و چه طراح سایتی در تهران بهتر از دیگران سایت بهتری برایتان طراحی می نماید; ما چند نکته که باید به آنها پروا کنید لغایت به انتخابی صحیح برسید برایتان شرح خواهیم داد:

 

 

 

طراحی سایت درتهران 

 

 

 

 

 هدف خویش را بشناسید

 

بدانید چه سایتی می خواهید با چه ویژگی هایی و قرار است به چه اهدافی دست یابید الی بتوانید شرکتی که شما را به اهافتان تقریبا  می کند را بشناسید .

 

 

 هزینه و بها را رسیدگی کنید

 

همیشه گران بودن و یا ارزان بودن بیش از حد بنا بر کیفیت شغل یک کمپانی محسوب نمی شود . اما دقت کنید که بها های ذیل برخی کمپانی های شما را فریب ندهد . شما می بایست نیازهای خود را بسنجید و بر اساس آنها بها گذاری سایت و کمپانی ها را بررسی کنید .

 

 سابقه مهم است

 

بررسی سابقه و نمونه کارهای یک شرکت و صحبت در مورد خدمات و ویژگی های آنها می تواند شما را بسیار شما را در شناسایی و یافتن توانمندی و عدم توانمندی عوامل آنها کمک و یاری دهد .

 

 تعامل در طول راه طراحی

 

اینکه شما در هر لحظه  بدانید پروژه شما در چه مرحله ای است و الی چه حدی پیشرفت کرده است مهم است . شما می بایست در ارتباط با این باره از شرکت مورد عقیده خود سوال کنید . می بایست از آنها بپرسید که چه خدماتی را بر پای بست، هدفتان به شما ارائه خواهند داد و هرجایی که برایتان سوال قبل آمد حتما سوال کنید الی با دیدن باز با آنها قرار داد تنظیم کنید .

 

مهم ترین نکته این سایت که شرکتی که برگزیدن می نمایید تمامی خاصیت هایی که مورد نیاز شما و بر پای بست، سلیقه شماست را داشته باشد مثلا ممکن است شرکتی نیرومند و خلاقی را انتخاب کنید اما روش کار و نوع طراحی آنها باب تمایل شما نباشد .

 

 

به نمونه کارهای ما سری بزنید و اگر طراحی های ما را می پسندید ما در کناره شما هستیم لغایت با افتخار پروژه های شما را توسط تیمی با تجربه مطابق سلایق شما طراحی کنیم .

 

جدیدترین مثال کارها

 

آکادمی نبم خط

آکادمی نیم خط

آتیه دکور

آتیه دکور

آرت زیبا

آرت زیبا

مشاهده تمامی مثال کارها

 

طراحی سایت حرفه‌ایب در طهران یعنی

طراحی تارنما خود در تهران را به ما بسپارید زیرا سایت های ما ویژگی هایی از قبیل : 

طراحی سایتی تماما اختصاصی

طراحی پنل مدیریت اختصاصی با کاربری آسان

استفاده از بروزترین روش ها و متد ها در طراحی

بررسی نیازها و طراحی سایتی کاملا پاسخگو به نیازهایتان

طراحی سایتی جهت افزایش تجربه کاربری و افزایش فروش

وب سایت بازتاب گرا و کارایی آن

 

چرا باید یک تارنما در تهران طراحی کنید

اگر در طهران هستید بهتر است یک وب سایت داشته باشید چون :  

بازاریابی قوی و ارزان

شما به راحتی می توانید با داشتن وبسایتی پاسخگو و قابل رقابت در نتایج گوگل جایگاه فوقانی کسب نمایید و خدمات و محصولات خود را تبلیغ کنید .

 

افزایش مشتری

همه می دانند داشتن یک محل برای فروش یا شناسایی خدمات خرج زیاد بالاتری نسبت به داشتن یک تارنما دارد . با داشتن وب سایت مشتریان شما دیگر محدود به ساعت و مکان نخواهند بود

 

صرفه جویی در خرج ها

راه اندازی یک کسب و کار اینترنتی هزینه پایین تری نسبت به راه اندازی یک کسب و کار به صورت فیزیکی دارد

 

ارتباط راحت با مشتریان

می توانید به راحتی و در هر زمان با کاربران خویش ارتباط داشته باشید و هر چیزی که آنها احتیاج دارند لغایت بدانند به راحتی به اطلاعشان برسانید .

 

خدمات

سئو و بهینه سازی سایت

بهینه سازی وب سایت

رسیدن به صفحه نخست گوگل با تعیین کردن یک استراتژی هدفمند و کاربردی

 

طراحی اپلیکیشن

طراحی اپلیکیشن

طراحی اپلیکیشن android و IOS با تحلیل و بررسی رقبا و با خاصیت های بروز

 

طراحی وب سایت

طراحی سایت

نیازهایتان را بررسی می کنیم و بر اساس آنها قیمت و یک طرح گرافیکی ارائه می دهیم .

 

پلن های طراحی سایت

تیم فنیوب با در عقیده دریافت تمامی نیاز های مشتریان محترم به چهره اختصاصی برنامه نویسی پروژه شما را نخست خواهد کرد.

 

اختصاصـی

مطابق با نیازمندی شما

تحلیل نیازمندی ها

بررسی امکان پذیری

بازار سنجی

طراحی گرافیکی مدرن

فـروشگاهی

واکنش گرا

درگاه پرداخت

عضویت و پروفایل

سیستم حسابداری

سیستم انبارداری

درج آگهـی

واکنش گرا

درگاه پرداخت

عضویت

پروفایل

سیستم آماردهی

شرکتی

کاملا داینامیک

واکنش گرا

برخورداری از امنیت بالا

seo friendly

طراحی گرافیکی مدرن

ب با چه قالب‌هایی طراحی می‌کند؟

اگر به دنبال طراحی سایت با: وردپرس، دیتالایف، جوملا، پی اپ پی (PHP)، اچ تی ام ال (HTML)، جاوا در طهران هستید می‌توانید جهت کسب اطلاعات بیشتر با مشاورین شرکت وب به شماره 02122869164 تماس حاصل نمایید.

 

 

 

تعرفه و قیمت طراحی سایت در تهران به چه صورت تعیین می‌گردد؟

 

قیمت طراحی سایت در تهران بر پای بست، بیچارگی و ویژگی‌های مورد نظر شما، مدت موعد مورد احتیاج برای طراحی و تکولوژی‌های باره بهره‌گیری در این سایت تعیین می‌گردد. البته نگران نباشید وب برای عزیزانی که ساکن شهر تهران هستند تعدادی پکیج‌های به صرفه و ویژه تهیه نموده است که جهت توضیحات تکمیلی این پکیج‌ها می‌توانید با کارشناسان ما در شعبه طهران تماس حاصل نمایید.

 

 

مطالب مرتبط

طراحی سایت تهران

طراحی سایت تهران

طراحی سایت در شیراز

طراحی سایت در شیراز

بهینه سازی سایت در تهران

بهینه سازی سایت در تهران

طراحی اپلیکیشن اندروید

طراحی اپلیکیشن اندروید

جدیدترین نمونه کارها

saqar بازدید : 30 شنبه 19 مهر 1399 نظرات (0)

 

همانطور که می دانید این دوربین های مداربسته با پیشرفت تکنولوژی امروزه دارای تنوع زیادی می باشند بطوریکه از هرمدل می توان برای مقاصد و کاربردهای خاصی استفاده کرد. اما با این وجود توصیه می شود که قبل از تهیه این تجهیزات نظارتی حتماً از فرد خبره برای تهیه بهترین دوربین مداربسته مورد نیاز مشورتی داشته باشید.مهمترین بخش یک دوربین مداربسته لنز آن می باشد که وظیفه تصویر برداری دوربین از محیط اطراف بر عهده این قطعه استوانه ای شکل می باشد. دورن این قطعه استوانه ای شکل از تعدادی عدسی صیغل شده که در پشت سرهم قرار گرفته اند تشکیل شده است که وظیفه آنها تنظیم و عبور نور محیط اطراف بر روی حسگر دوربین مداربسته که در انتهای این عدسی ها قرار گرفته است می باشد که هر چه کیفیت این عدسی ها بهتر باشد بهمان اندازه میزان دقت انتقال نور آنها هم بهتر است.

این لنز های دوربین مداربسته از لحاظ کارایی به 3 دسته لنز ثابت (FIXED LENS) ، لنز متغییر دستی (Verifocal LENS) و لنز متغییر متور دار (Motorize LENS) تقسیم می شوند که در مقاله امروز شرکت الکامپ می خواهیم به بررسی لنزهای متغییر دستی در دوربین های مداربسته AHD بپردازیم.

لنزمتغییر دستی چیست و چه تفاوتی با لنز ثابت دارد؟

لنز های ثابت دارای زاویه دید و میزان بزرگنمایی ثابتی دارند و قابل تغییر دادن نیستند و برای اینکه کاربر از دید مناسبی از محل برخوردار شود لازم است بهترین قسمت ممکن را برایدر نظر گرفت .برای همین منظور با استفاده از لنز دوربین مداربسته AHD با لنز متغییر های متغییر دیستی این مشکل تا حدودی برطرف شد و کاربر می تواند میزان زاویه دید و بزرگنمایی تصویر را در این مدل از دوربین های مداربسته تغییر دهد. اما این تغییر بخاطر اینکه بصورت دستی می باشد که کار خیلی آسانی نمی باشد و برای تنظیم آن معمولاً از یک فرد متخصص کمک می گیرند که معمولاً نصاب های دوربین مداربسته هنگام نصب دوربین مداربسته در محل این کار را انجام می دهند.

حال بعد اط اینکه مشخص شد که لنز متغییر دستی چیست و چگونه تنظیم می شود. مشتری این دغدغه را دارد که این دوربین های مداربسته با چنین قابلیتی را از کجا تهیه کند که علاوه بر کیفیت خوب محصول دارای قیمتی مناسب و پشتیبانی مطمئن باشد ؟

در پاسخ به این سؤال ما شرکت الکامپ را به مشتریان عزیز معرفی می کنیم. شرکت الکامپ یکی از بهترین و معتبر ترین شرکت ها در زمینه دوربین های مداربسته در سطح کشور می باشد بطوریکه دارای مجوز رسمی از سوی اتحادیه صنف دوربین های مداربسته با شناسه صنفی 0467127323 می باشد و با 17 سال سابقه درخشانی که در زمینه واردات ، مشاوره ، فروش و نصب داشته است همواره سعی بر این داشته محصولی به دست مشتری داشته باشد که علاوه بر کیفیت بالا دارای قیمت رقابتی و ضمانت معتبر باشد تا یک خرید رضایت بخش را تجربه کند که تا به امروز شرکت الکامپ در ارائه چنین خدماتی نسبت به سایر رقیاء پیشتاز بوده است.

خرید دوربین مداربسته

 

دوربین مداربسته برند PELCOTECH

دوربین های مداربسته برند PELCOTECH دارای کیفیت تصویرفوق العاده ای می باشند و از بهترین برندهای ارائه شده توسط شرکت الکامپ هستند بطوریکه در 80 درصد از پروژه هایی که انجام داده است از دوربین های برند PELCOTECH استفاده کرده است. دلیل اینکه این دوربین های مداربسته دارای کیفیت تصویر بالا می باشند استفاده از حسگر تصویر ساخت شرکت SONY می باشد که همانطور که می دانید این قطعه وظیفه تشکیل تصاویر از طریق نورهایی که عدسی های لنز از محیط بیرون بر روی آن ارسال کرده اند را دارد که مسلماً هرچه این کیفیت بالا باشد بهمان اندازه تصویر تولید شده دارای کیفیت زیادی می باشد.

از سوی دیگر استفاده از قطعات با کیفیت در وسایل الکترونیکی باعث افزایش عمر مفید دستگاه می شود که در دوربین های مداربسته برند PELCOTECH این قضیه صدق می کند و برای همین منظور شرکت الکامپ این برند از دوربین های مداربسته را با 5 سال ضمانت معتبر مورد پوشش قرار داده که تا کنون شرکتی چنین ضمانت طولانی مدتی را برای دوربین مداربسته در نظر نگرفته است.

دوربین های مداربسته AHD که دارای قابلیت لنز متغییر دستی می باشد دارای عبارتند از :

دوربین مداربستهپ

 

 

 

با توج به نوشته های فوق متوجه شدیم که لنز های متغییر دستی لنزهایی هستند که برخلاف لنزهای ثابت دارای قابلیت تغییر زاویه دید و بزرگنمایی را دارند اما بدلیل دستی بودن آن به راحتی نمی توان این کار را انجام داد و معمولاً از یک فرد متخصص مانند نصاب دوربین مداربسته با پیچ تنظیمی که بر روی دوربین قرار دارد این کار انجام می شود.

saqar بازدید : 35 شنبه 19 مهر 1399 نظرات (0)

استفاده از گوگل اسیستنت برای افراد معلول ساده‌تر می‌شود

استفاده از گوگل اسیستنت برای افراد معلول ساده‌تر می‌شود

گوگل قرارداد جدیدی با Tobii Dynavox امضا کرده است. به‌موجب این قرارداد، افرادی که دارای برخی معلولیت‌های خاص هستند می‌توانند راحت‌تر دستگاه‌های گوگل را کنترل کنند.

گوگل از همکاری تجاری با شرکت Tobii Dynavox خبر داد. این شرکت پیش‌تر موفق‌به تولید دستگاهی برای پایش حرکت چشم و دستگاهی دیگر با توانایی شبیه‌سازی حرف زدن انسان شده است. به‌موجب همکاری گوگل و Tobii Dynavox، دستیار صوتی محبوب گوگل اسیستنت به تبلت‌ها و اپلیکیشن‌های سری Snap Core First که متعلق‌به Tobii Dynavox هستند اضافه می‌شود. بدین ترتیب افرادی که برای حرف زدن با مشکل مواجه هستند می‌توانند از اسیستنت برای کنترل کردن وسایل خانه‌ی هوشمند استفاده کنند. 

Tobii Dynavox در بین دنبال‌کنندگان صنعت فناوری به‌عنوان شرکتی شناخته می‌شود که نرم‌افزار پیشرفته‌ی پایش حرکات استفاده از گوگل اسیستنت برای افراد معلول ساده‌تر می‌شود چشم برای دستگاه‌های الکترونیکی مصرفی نظیر لپ‌تاپ‌ها و هدست‌های واقعیت مجازی توسعه داده است. Tobii فرایند توسعه‌ی این نرم‌افزار را ازطریق یکی از بازوهای تجاری خود با نام Tobii Tech انجام می‌دهد. بسیاری از قابلیت‌های نوآورانه‌‌ی این‌چنینی در تبلت‌ها و مجموعه‌اپلیکیشن‌های ساخته‌شده توسط Tobii Dynavox حضور دارند به‌کار می‌روند. تبلت‌ها و اپلیکیشن‌های یادشده به‌شکلی گسترده در بین افرادی که برخی معلولیت‌ها دارند استفاده می‌شوند. 

دستگاه‌های Tobii Dynavox که نمایشگر لمسی دارند به کاربر امکان می‌دهند صفحه‌ای از آیکون‌ها را که توانایی تولید کلمه و جملات صوتی کوتاه را دارد شخصی‌سازی کنند. بدین ترتیب کسانی که با ناتوانی رشدی مواجه هستند یا بدن‌شان با مشکلاتی در زمینه‌ی تحرک مواجه است می‌توانند ازطریق لمس کردن آیکون‌ها یا حتی حرکات چشم، جملاتی را که می‌خواهند،‌ بیان کنند. 

گوگل اسیستنت بسیاری از قابلیت‌های کاربردی‌اش را تنها درصورتی ارائه می‌دهد که کاربر دستورها لازم را ازطریق حرف زدن، صادر کند. همین موضوع باعث می‌شود استفاده از این دستیار صوتی برای کسانی که ممکن است با مشکل گفتاری مواجه باشند بسیار سخت و تا حد زیادی غیرممکن باشد.

به‌لطف همکاری گوگل و Tobii، کنترل کردن دستگاه‌های گوگل ازطریق سیستم سخنگوی Tobii راحت می‌شود. برای مثال ازطریق آیکون‌های سفارشی سیستم Tobii می‌توانید پخش موسیقی را در اسپیکر هوشمندی که از دستیار صوتی گوگل اسیستنت استفاده می‌کند کنترل کنید. دستگاه‌هایی که از سیستم سخنگوی Tobii بهره می‌برند دستورها را مستقیما به دستگاه‌های گوگل می‌فرستند. بدین ترتیب فردی که معلولیت دارد می‌تواند کارهایی مثل روشن کردن لامپ اتاق یا زمان‌بندی پلی‌لیست در اسپاتیفای را به‌سادگی انجام دهد. 

فردریک روبن، مدیرعامل Tobii Dynavox، در بیانیه‌ای گفت: «هدف ما این است به افرادی که دارای معلولیت هستند برای انجام کارهایی که قبلا می‌توانستند انجام دهند یا هیچ‌گاه انجام نداده‌اند، قدرت لازم را بدهیم. قابلیت‌هایی که به آن‌ها ارائه می‌دهیم شامل توانایی برقراری ارتباط و کنترل کردن محیط اطراف و دریافت مناسب محتواهای آموزشی همچون دیگر افراد می‌شود. به‌همین دلیل ما به‌شدت مفتخریم که توانسته‌ایم با گوگل وارد همکاری شویم. ما با گوگل قصد دارد به‌صورت مشترک، فناوری‌هایی توسعه دهیم که برای همه قابل‌دسترس باشند». 

گوگل همچنین اعلام کرد ده‌ها هزار پیکتوگرام (تصویرنگاشت) را که متعلق‌به Tobii Dynavox هستند با پلتفرم Action Blocks ادغام می‌کند (پیکتوگرام‌ها نمادهایی بصری هستند که به کلمه‌، عبارت یا عملکردی خاص اشاره می‌کنند و می‌توان آن‌ها را به درون تبلت‌های Tobii منتقل کرد). پلتفرم Action Blocks که نخستین بار در سال گذشته معرفی شد به شما امکان می‌دهد مجموعه‌ای از اقدامات پشت‌سر‌هم را در گوشی‌ها و تبلت‌های اندرویدی (نظیر بازکردن اپلیکیشن تماس و زنگ زدن به یکی از مخاطبان در فهرست مخاطبان موردعلاقه) تبدیل به یک دکمه‌ی بزرگ کنید و در صفحه‌ی هوم قرار دهید تا دسترسی به آن ساده‌تر باشد. 

شرکت Tobii Dynavox در بیانیه‌ای گفت: «با اضافه کردن نمادهای ارتباطی تصویری به دکمه‌های قابل‌شخصی‌سازی‌، رابط کاربری برای میلیون‌ها دانش‌آموز و بزرگسالانی که از نمادهای تصویری Tobii Dynavox برای برقراری ارتباط استفاده می‌کنند، آشنا‌تر خواهد شد». 

saqar بازدید : 40 چهارشنبه 05 شهریور 1399 نظرات (0)

خصوصیات تارنما شرکتی :

یکی از گونه ها طراحی تارنما که در چند سال اخیر پیروان زیادی را به دست آورده است، طراحی سایت شرکتی است. تارنما ها ابزارهایی هستند که فقط با اتصال به شبکه پهنه جهانی تمام کسان را در تمام نقاط جهان به یکدیگر متصل می سازند. شبکه ای که به واسطه آن کسان تنها با یک کلیک در سرتاسر جهان از سوداگری یکدیگر و نقاط سستی و قوت آن مطلع می شوند.

 

طراحی سایت شرکتی عازم برای معرفی شرکت و خدمات آن در محدوده جغرافیاییی وسیع تر است. با طراحی سایت شرکتی کسان می توانند در خرج و زمان خویش صرفه جویی کنند. به راستی از طراحی سایت شرکتی می طاقت به عنوان یک تبلیغ طولانی یاد کرد. به روزرسانی اطلاعات، محصولات، خدمات و سرویس ها در سایت شرکتی به مراتب راحت تر ، کم هزینه تر و سریع تر از دیگر روش های شناسایی محصول است.

 

برای تعریف طراحی سایت شرکتی می تاب اینگونه گفت که طراحی سایت شرکتی در واقع یک پلت فرم در فضای اینترنتی است که شما به راحتی می توانید محصولات و خدمات خود را در آن شناسایی کنید، در مواردی اقدام به فروش آنها کنید و  وانگهی به آسانی  قادر باریکلا روز رسانی اطلاعات مشتریان در باره خدمات و محصولات خویش خواهید بود.

 

وب سایت شرکتی برای چه کسانی مفید است؟

طراحی سایت شرکتی . وب سایت شرکتها وب سایت هایی هستند که به جهت اهداف بازرگانی و تجارت طراحی می شوند. امروزه  نزدیک  اکثر شرکتهایی که با عموم جامعه در تعامل هستند دربایستن به یک تارنما را حس می کنند و شرکتهای بزرگتربه وب سایتی بیچارگی دارند الی برند خویش را مدیریت کنند و یا با شرکتهای تابع خویش در تماس باشند.

 

این مقاله رو هم بخونید

پشتیبانی

قدرت گرفته از افزونه نوشته‌های مرتبط هوشمند

وب سایت

طراحی سایت شرکتی چه کمکی به کسب وکار ما می کند؟

طراحی سایت شرکتی نوعی طراحی سایت است که هدف عمده آن شناسایی محصولات و خدمات یک شرکت و یا موسسه است. سایت شرکتی ، عنوان سایت های است که برای سازمان ها و شرکت ها یا برند ها استفاده میشود که اغلب جنبه شناسایی ، طراحی سایت شرکتی در کرج نمایش نمونه شغل ها و خدمات و … را دارد . این سایت معمولا جنبه ی تبلیغاتی و شناسایی یک سازمان را در فضای مجازی دارند . در ضمن مسیر ارتباطی مناسبی برای مشتریان با شما است.

 

در واقع این پیشرفت فناوری است که نه تنها مایه استفاده از وب سایت ها در دنیای امروز شده است بلکه مایه خلق بسیاری از کسب و کارهای گوناگون و گوناگون نیز شده است.از طرفی روند رو به رشد استفاده از اینترنت از جانب کاربران نیز مزید بر دلیل شده است الی کسب و کارها بیش از قبل از طراحی وب سایت شرکتی به عنوان ابزاری برای معرفی خویش استفاده کنند.

 

سایت های شرکتی معمولا حائز المان های ذیل هستند :

1.صفحه ی نخست:

در این صفحه ی نمای کلی از شرکت ، شعار ، بهترین نمونه کار ها ، خدمات و اطلاعات تماس قرار میگیرید .

 

2.صفحه ی نمونه کار ها:

در این قسمت تمام نمونه شغل های آن سازمان بر پای بست، دسته بندی پیمان داده میشوند و هر کدام از مثال کار های دارای جزییات اغلب می باشنند که در آن شرح کامل متعلق به کار و جنبش به چشم میخورد .

 

3.صفحه ی خدمات:

saqar بازدید : 35 چهارشنبه 05 شهریور 1399 نظرات (0)



 اخبار تکنولوژی ,خبرهای تکنولوژی,مک بوک ایر
آخرین مدل عرضه شده از رایانه مک بوک ایر اپل صد دلار ارزان شد و با قیمت 899 دلار در فروشگاه های آنلاینی همچون آمازون به فروش می رسد. 

به گزارش فارس به نقل از انگجت، لپ تاپ مک بوک ایر ۸۹۹ دلاری مجهز به پردازنده Core i۳، هشت گیگابایت رم و ۲۵۶ گیگابایت حافظه اس اس دی است.

 

البته مدل ارتقا یافته این لپ تاپ که دارای پردازنده Core i۵، هشت گیگابایت رم و ۵۱۲ گیگابایت حافظه اس اس دی است نیز با تخفیف ۱۰۰ دلاری به فروش می رسد.

 

 

 

مک بوک ایر یکی از لپ تاپ های محبوب دانشجویان است و یکی از مزایای مدل های جدیدتر آن بهره مندی از صفحه کلیدی است که تایپ کردن با آن ساده تر و سریع تر است. افزایش حافظه داخلی این لپ تاپ به ۲۵۶ گیگابایت یکی دیگر از مزایای لپ تاپ ذکر شده است.


      منبع:

https://www.beytoote.com/computer/technews/tnews11058037.html
saqar بازدید : 45 چهارشنبه 05 شهریور 1399 نظرات (0)

 

اخبار,اخبار تکنولوژی,فیس بوک
شرکت فیس بوک مجموعه قراردادهایی را تکمیل کرده که به این شرکت اجازه می دهد در پلتفرم خود موزیک ویدیوها را نمایش دهد.

به گزارش ایسنا، منابع آگاه به بلومبرگ گفتند: شراکت با سه شرکت بزرگ موسیقی شامل یونیورسال موزیک گروپ، سونی موزیک اینترتینمنت و وارنر موزیک بزودی از سوی فیس بوک اعلام خواهد شد.

 

موزیک ویدیوها یکی از محبوبترین ژانرهایی هستند که در سرویس یوتیوب شرکت آلفابت پخش می شوند و فیس بوک مدتهاست به دنبال گرفتن حق قانونی بوده تا میلیاردها کاربر این شبکه اجتماعی بتوانند موزیک ویدیوها را در این پلتفرم تماشا کرده و به اشتراک بگذارند.

 

فیس بوک پیش از این قراردادهایی را به منظور استفاده از صوت به عنوان مثال در بارگزاری کلیپهایی که شامل موسیقی متن هستند، منعقد کرده بود اما اجازه نداشت ویدیوهای رسمی را نمایش دهد.

 

اکنون فیس بوک با برخی از هنرمندان و شرکتهای موسیقی برای دریافت حقوق انحصاری برخی از موزیک ویدیوها حتی اگر موقتی باشند، در حال مذاکره است. در برخی از موارد فیس بوک اعلام کرده که حاضر است هزینه تولید ویدیو را پرداخت کند و ویدیو را برای افزایش شمار مخاطبان در سرویس خود نمایش دهد.

 

فیس بوک به دنبال راههایی برای افزایش مشاهده ویدیو در سرویس خود است تا از بازار پرسود آن بهره مند شود. تبلیغات ویدیویی پرسودتر از سایر انواع تبلیغات است و سرویس ویدیویی تیک تاک که مالک آن شرکت چینی بایت دنس است، با سرعت زیادی کاربر جذب می کند. از سوی دیگر مشاهده موزیک ویدیو در یوتیوب در دوران شیوع ویروس کرونا افزایش پیدا کرده است.

منبع:

https://www.beytoote.com/computer/technews/banews74386.html

تعداد صفحات : 18

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 178
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 6
  • آی پی دیروز : 3
  • بازدید امروز : 9
  • باردید دیروز : 4
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 77
  • بازدید ماه : 307
  • بازدید سال : 2,977
  • بازدید کلی : 11,274